۱۴۶۵۱۹۶
۳۲۱
۳۲۱
پ

خلبان‌ها در حین پرواز اغلب چه چیزهایی می‌خورند؟

کارشناسان و پزشکان توصیه می‌کنند که در مسافرت‌هایی هوایی نباید غذاهای سنگین مصرف کرد چون دستگاه گوارش تحت فشار نمی‌تواند درست کار کند.

اطلاعات آنلاین: کارشناسان و پزشکان توصیه می‌کنند که در مسافرت‌هایی هوایی نباید غذاهای سنگین مصرف کرد چون دستگاه گوارش تحت فشار نمی‌تواند درست کار کند.

خلبان‌ها در حین پرواز اغلب چه چیزهایی می‌خورند؟

 ظاهرا آسمان برای افرادی که دوست دارند با شکم پر سفر کنند چندان دوست‌داشتنی نیست. اولین بار این موضوع را مایکل شیدی، مربی ورزشی در لاس وگاس مطرح کرد که وقتی در حال پرواز هستید، غذا خوردن وحشتناک است.

این کارشناس ورزشی می‌گوید: تحرک روده تحت تاثیر فشار و ارتفاع قرار می‌گیرد. بنابراین وقتی در هواپیما غذا می‌خورید، غذای شما به خوبی هضم نمی‌شود و می‌تواند باعث التهاب دستگاه گوارش شود.

کایل استالر، استاد دانشگاه هاروارد در گزارشی که اخیرا منتشر کرده، هشدار داد که سفرهای هوایی بسیاری از ریتم‌های طبیعی بدن از جمله هضم را مختل می‌کند.

متخصصان کلینیک کلیولند نیز تایید کردند که تغییر فشار هواپیما باعث می‌شود گاز داخل معده و روده شما منبسط شود و به همین دلیل ممکن است احساس نفخ کنید.

متخصصان سلامت توصیه می‌کنند برای کاهش خطرات گاز، از لقمه‌های نمکی و چرب مانند همبرگر و سیب‌زمینی سرخ‌شده از فست‌فود در ترمینال فرودگاه خودداری کنید.

در تاریخچه هوانوردی اتفاقات بسیاری مربوط به سوءهاضمه مسافران و خلبان گزارش شده که حتی هواپیما مجبور به فرود اضطراری شده است. در یکی از پروازهای خطوط هوایی امریکن ایرلاین خلبان مجبور شد پس از طوفان به سمت فرودگاه برگردد.

بسیاری از خلبانان در طول پرواز تنها آب و قهوه استفاده می‌کنند.


 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج