۱۴۶۴۹۱۸
۲ نظر
۲۲۳۰
۲ نظر
۲۲۳۰
پ

درخواست طلاق شهرزاد از همسرش بعد از ۷سال

شهرزاد و همسرش بعد از هفت سال زندگی مشترک تصمیم به طلاق گرفتند. این زوج که دختری هم دارند، می‌گویند ادامه زندگی مشترک برای آنها ممکن نیست.

اعتماد آنلاین: شهرزاد و همسرش بعد از هفت سال زندگی مشترک تصمیم به طلاق گرفتند. این زوج که دختری هم دارند، می‌گویند ادامه زندگی مشترک برای آنها ممکن نیست.

درخواست طلاق شهرزاد از همسرش بعد از ۷سال

شهرزاد از دلایل این طلاق می‌گوید.

*چطور با همسرت آشنا شدی؟

ما یک‌جا کار می‌کردیم. هر دو در یک شرکت خصوصی کارمند بودیم. چند سالی بود که همدیگر را می‌شناختیم. بعد از فوت مادر ماهان من به او نزدیک شدم، چون می‌دیدم حالش خیلی بد است. سعی می‌کردم کمکش کنم. همین کمک کردن‌ها باعث شد ماهان عاشق من شود و خواستگاری کرد.

*ماهان، خواهر و برادر ندارد؟

او یک برادر دارد که ایران زندگی نمی‌کند. برای فوت مادرش به ایران آمد و یک هفته بعد برگشت. ماهان خیلی تنها بود .خیلی لاغر شده بود و اصلاً وضعیت درستی نداشت. من از سر دلسوزی سعی کردم کمکش کنم که بعد این رابطه به عشق رسید.

*خانواده‌ات به این وصلت راضی بودند؟

راستش من هم پدر و مادرم را از دست داده بودم و تنها زندگی می‌کردم. پدرم را در کودکی از دست دادم و مادرم را وقتی دانشگاه می‌رفتم. دو خواهر دارم اما آنها زندگی خودشان را دارند. من تنها زندگی می‌کردم. برای همین هم به ماهان خیلی نزدیک شدم. او هم مثل من تنها بود. پدر و مادرش جدا شده بودند و مادرش هم فوت کرده بود. من مدت‌ها برای ماهان غذا درست می‌کردم و به او رسیدگی می‌کردم تا حالش بهتر شود.

*چرا حالا کار به جدایی رسیده است؟

ماهان دنبال همان مادر دلسوزی است که اوایل من در نقشش بودم. او وظیفه‌اش را به عنوان همسر انجام نمی‌دهد. ماهان در واقع من را جایگزین مادرش کرده بود، نه اینکه به عنوان همسر من را ببیند. هنوز هم با اینکه بچه داریم می‌خواهد مثل مادرش باشم اما من این را نمی‌خواهم.

*شوهرت به طلاق راضی است؟

طلاق کار راحتی نیست که آدم‌ها به راحتی قبول کنند اما به هر حال وضعیت سختی در خانه داریم. مدام دعوا و درگیری داریم. این وضعیت هر دوی ما را خسته کرده است و من می‌خواهم این وضعیت را تمام کنم.

*بچه‌ات چه می‌شود؟

قرار است با من بماند تا زمانی که خودش بزرگ شود و تصمیم بگیرد دوست دارد با کدام یک از ما زندگی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      با نقش یک مادر دلسوز به ان پسر نزدیک شدی، و حالا می خواهی چه نقشی او برایت ایفا کند‌؟؟!!. هنرپیشه خوبی بودی. در نقش خود بمان

    • ناشناس

      بزرگترین اشتباه را می کنید.به جای حل مسئله،،،،، ،مسئله،را پیچیده تر می کنید بعدها پشیمان خواهید شد.فقط تنها راه حل در زندگی گذشت و همدلی،مروت. ومدارا،، است که باید تقویت شود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج