۱۴۶۴۶۰۶
۴۲۵
۴۲۵
پ

واکنش فوری ایران به تایید شهادت هاشم صفی‌الدین

وزارت امور خارجه ایران امشب ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سیدهاشم صفی‌الدین، بر مسؤولیت مستقیم دولت آمریکا و دیگر دولت‌های حامی این رژیم در این جنایت تأکید ‌کرد.

همشهری آنلاین: وزارت امور خارجه ایران امشب ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سیدهاشم صفی‌الدین، بر مسؤولیت مستقیم دولت آمریکا و دیگر دولت‌های حامی این رژیم در این جنایت تأکید ‌کرد.

واکنش فوری ایران به تایید شهادت هاشم صفی‌الدین

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (چهارشنبه) دوم آبان‌ماه در پی شهادت سیدهاشم صفی‌الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان بیانیه‌ای صادر کرد.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای شهادت سیدهاشم صفی‌الدین رئیس شورای اجرایی این جنبش در حمله هوایی رژیم صهیونیستی را تأیید کرد.

در این بیانیه آمده است: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهاشم صفی‌الدین رئیس شورای اجرایی حزب‌الله و جمعی از یارانش در طی حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت‌های غیور و مقاوم لبنان و فلسطین و دیگر ملل مسلمان و آزاده در سراسر جهان، رهبران و رزمندگان جنبش حزب‌الله و خانواده عزیز آن شهید بزرگوار تبریک و تسلیت می‌گوید.

این بیانیه می‌افزاید: شهید سیدهاشم صفی‌الدین از رهبران و بنیانگذاران مقاومت لبنان و از یاران نزدیک و باوفای شهید سیدحسن نصرالله بود که همه عمر شریف خود را در راه آرمان آزادی قدس شریف و دفاع از عزت و تمامیت سرزمینی لبنان در برابر تجاوزات و جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی صرف کرد و سرانجام در همین راه مقدس به شهادت رسید.

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این بیانیه ضمن محکوم کردن شدید جنایت رژیم صهیونیستی در ارتکاب این جنایت نابخشودنی، بر مسئولیت مستقیم دولت آمریکا و دیگر دولت‌های حامی رژیم اشغالگر در این جنایت تأکید ‌کرد.

درراین بیانیه آمده است: بی‌تردید شهادت رهبران مقاومت هیچ خللی در عزم و ایمان و اراده رهروان آن‌ها، رزمندگان غیور مقاومت و ملت‌های مسلمان و آزاده منطقه برای مبارزه با اشغالگری و ظلم و تجاوز رژیم صهیونیستی تا پایان پدیده شوم اشغالگری صهیونیستی در منطقه و احقاق حقوق حقه ملت فلسطین و ملت‌های منطقه به ویژه حق بنیادین تعیین سرنوشت ایجاد نخواهد کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج