۱۴۶۴۵۵۴
۱۰۸۲
۱۰۸۲
پ

این پیش‌بینی در سریالِ ۳ سال پیش درست از آب درآمد!

برخی رسانه‌های ترکیه پس از اتفاق تروریستی امروز در نزدیکی صنایع هوافضای ترکیه نوشتند که یک سریال مربوط به ۳ سال پیش این حوادث را پیش‌بینی کرده است.

همشهری آنلاین: برخی رسانه‌های ترکیه پس از اتفاق تروریستی امروز در نزدیکی صنایع هوافضای ترکیه نوشتند که یک سریال مربوط به ۳ سال پیش این حوادث را پیش‌بینی کرده است.

این پیش‌بینی در سریالِ 3 سال پیش درست از آب درآمد!

سریال «اطلاعات» که کار MIT (سازمان اطلاعات ملی ترکیه) را به نمایش می‌گذارد، با یک حمله تروریستی در آنکارا در قلمرو صنایع هوافضای ترکیه که جدیدترین پهپادهای نظامی را تولید می‌کند و درگیر تحولات دفاعی مخفی است، آغاز می‌شود.

در این سریال، مهندسان ترک در نتیجه حمله کشته می شوند و اطلاعات استراتژیک نیز به سرقت می رود. با مسموم کردن برخی از کارکنان، تروریست ها به مهندسان حمله کردند و در ایستگاه اتوبوس نزدیک کارخانه آتش گشودند. در این فیلم تیراندازی با تروریست ها مدت ها ادامه دارد. و سپس در نتیجه تحقیقات، افسران اطلاعاتی ترکیه دریافتند که حمله به کارخانه هواپیما توسط سرویس های اطلاعاتی خارجی سازماندهی شده است.

در جریان حمله تروریستی امروز در آنکارا، چهار نفر کشته و ۱۴ نفر دیگر زخمی شدند. در حال حاضر دو مهاجم کشته شده اند (یکی از آنها زن است). یکی دیگر از تروریست ها بر اساس آخرین اطلاعات، زنده است . هنوز اطلاعات رسمی در مورد هویت مهاجمان منتشر نشده است.

این پیش‌بینی در سریالِ 3 سال پیش درست از آب درآمد!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج