۱۴۶۴۲۷۹
۱ نظر
۱۴۰
۱ نظر
۱۴۰
پ

ظریف: در دفاع از ایران دستمان ‌بسته نیست

معاون راهبردی رئیس‌جمهوری با تاکید بر اینکه اکنون بیش از هرچیز به همبستگی صلح‌آمیز نیاز داریم، گفت: ما هیچ تردیدی در دفاع از مرزوبوم و ارزش‌های خود نداریم و البته دستمان هم در این مسیر بسته نیست.

ایسنا: معاون راهبردی رئیس‌جمهوری با تاکید بر اینکه اکنون بیش از هرچیز به همبستگی صلح‌آمیز نیاز داریم، گفت: ما هیچ تردیدی در دفاع از مرزوبوم و ارزش‌های خود نداریم و البته دستمان هم در این مسیر بسته نیست.

ظریف: در دفاع از ایران دستمان ‌بسته نیست

محمدجواد ظریف در نشستی با عنوان «جامعه توانمند دولت قدرتمند» در مرکز بررسی‌های استراتژیک با اشاره به نقش بی‌بدیل سازمان‌های مردم‌نهاد برای توسعه سیاسی، اجتماعی، و فرهنگی کشور، گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد در واقع نماینده مردم و ولی‌نعمت دولت هستند، جایگاهی بالاتر از شریک دارند و می‌توانند ضمانت کنند دولت‌ها در مسیر خواست مردم حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم نگرانی‌ها و دغدغه‌های تشکل‌های مردم‌نهاد را به مسئولان منتقل کنیم، افزود: یکی از کارهایی که ما در معاونت راهبردی و مرکز بررسی‌های استراتژیک انجام می‌دهیم تهیه بسته‌های سیاستی و قراردادن این بسته‌ها در اختیار مسئولین است؛ اگر خود شما بپذیرید که در تهیه بسته سیاستی مربوط به تشکل‌های غیردولتی مشارکت کنید، یکی از نشست‌های تهیه بسته‌های سیاستی در این معاونت را به سیاست‌نامه تدوین شده توسط شما اختصاص خواهیم داد.

معاون راهبردی رئیس‌جمهوری گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد نباید محدود به خواسته‌های خود شوند، بلکه می‌توانند بهترین نقش نظارتی و رصد را ایفا کنند. یکی از کارهایی که ما در این معاونت تعهد کرده‌ایم این است که حلقه وصل مردم با دولت باشیم و مهم‌ترین مسئله این است که سازمان‌های مردم‌نهاد در تدوین سیاست‌نامه همکاری با دولت دست پیش را گرفته و پیش‌قدم شوند.

وی تصریح کرد: سازمانهای مردم‌نهاد از شریک دولت بالاتر هستند و در واقع ذی‌نفعانی هستند که نماینده مردم به شمار می‌روند و از این طریق می‌توانند مانع به بیراهه رفتن ما شوند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • زنده باد دکتر ظریف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج