۱۴۶۳۹۶۱
۴ نظر
۴۲۵
۴ نظر
۴۲۵
پ

آغاز ساخت ۱۱۰ واحد مسکونی در جزیره ابوموسی

ارسلان مالکی، معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز ساخت ۱۱۰ واحد مسکونی در جزیره ایرانی بوموسی خبر داد.

ایلنا: معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز ساخت ۱۱۰ واحد مسکونی در جزیره ایرانی بوموسی خبر داد و گفت: قطعا جزیره بوموسی جزو اراضی لاینفک جمهوری اسلامی ایران است و براساس قوانین کشورمان امکان ساخت و ساز در بوموسی برای ما فراهم است و برنامه‌های مسکن در جزیره به اجرا می‌رسد.

ارسلان مالکی، معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز ساخت ۱۱۰ واحد مسکونی در جزیره ایرانی بوموسی خبر داد و گفت: مصوب قانونی داریم که در جزیره تمام ایرانی بوموسی برای ساکنین و کسانی که علاقمند به سکونت در ایران جزیره هستند، مسکن‌سازی کنیم و مصوبه ساخت ۱۱۰ واحد به استان ابلاغ شد و به زودی عملیات ساخت آغاز می‌شود.  

آغاز ساخت ۱۱۰ واحد مسکونی در جزیره ابوموسی

وی با بیان اینکه جزیره بوموسی را به عنوان ملک خودمان می‌دانیم که می‌توانیم در ان منطقه دخل و تصرف کنیم، تاکید کرد: تمام اراضی جزیره بوموسی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران است و به عنوان اراضی ملی در سازمان ملی زمین و مسکن ثبت شده‌است.

رییس سازمان ملی زمین و مسکن گفت: قطعا جزیره بوموسی جزو اراضی لاینفک جمهوری اسلامی ایران است و براساس قوانین کشورمان امکان ساخت و ساز در بوموسی برای ما فراهم است و برنامه‌های مسکن در جزیره به اجرا می‌رسد.

مالکی ادامه داد: در بحث واگذاری مسکن طبق ضوابط، اولویت با ساکنان جزیره است، اما در اولویت بعدی هر فردی که متقاضی سکونت در این جزیره باشد می‌تواند در این جزیره صاحبخانه شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اینهمه سال یه چیزی میساختین

    • ناشناس

      کارهای مسخره و احمقانه

    • ناشناس

      زودتر ساخت وساز شروع کنید. خدا شاهده جوان از استان های همجوار بزارید سر کار بیچاره ها میان از سیستان و بلو چستان بیارید با قیمت مناسب میان تو جزیره کارخانه ها ی بسته بندی جانداران دریایی راه اندازی کنید و صادر کنید هم اشتغال زایی میشه هم به اقتصاد کشور کمک می کند باید برای پیشرفت این مناطق باید از روی کشورهای عربی الگو برداری شود

    • ناشناس

      ....شروع شد ، دیگه ساحل نمی بینید ، تو دنیا کسی ساحل رو نمی فروشه تو ایران......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج