۱۴۶۳۶۲۸
۲ نظر
۳۶۲
۲ نظر
۳۶۲
پ

پزشکیان: در حال جنگ با نامردها هستیم

مسعود پزشکیان رییس جمهور گفت: با ناترازی‌ در بانک‌ها و ناترازی در صندوق‌ها دولتی بدهکار درست کرده‌اندو بعد می‌گویند مشکل را حل کنید، مرتب می‌خواهیم این را پنهان کنیم.

خبرآنلاین: مسعود پزشکیان رییس جمهور ظهر امروز در همایش روز ملی صادرات در محل سالن اجلاس سران با تاکید بر این که مملکت ما با حضور تولیدکنندگان می‌تواند قوام و پایداری پیدا کند، گفت: ما را در وضعیتی قرار دادند که نگذارند ما با یکدیگر ایرانمان را بسازیم؛ ولی ما مصمم هستیم که بسازیم.

مهمترین بخش صحبت های مسعود پزشکیان را در ادامه می خوانید:

*دولتی بدهکار درست کرده‌اند با ناترازی‌ در بانک‌ها و ناترازی در صندوق‌ها و بعد می‌گویند مشکل را حل کنید، مرتب می‌خواهیم این را پنهان کنیم. 

*ما ابتدا باید بدانیم که کجا هستیم وضعیت ما از این ناترازی‌ها خوب نیست اما معنی آن این نیست که نمی‌توانیم از این وضعیت بیرون بیاییم، ما در حال جنگ هستیم جنگی که این نامردها بر ما تحمیل می‌کنند اما مطمئنم شما می‌توانید به ما کمک کنید.

*هر مداخله و هر نسخه‌ای که می‌خواهیم برای این مملکت بنویسیم، گروهی که ممکن است صدمه ببینند را حتما قبلا دیده باشیم و برای آن راه‌حل‌هایی در نظر بگیریم.

*اعتقاد و باور من این است همانطور که مولا علی (ع) فرمودند جامعه نمی‌تواند دوام داشته باشد مگر با تجار و صنعتگران. مملکت ما با شما می‌تواند قوام و پایداری داشته باشد.

*ما خودمان را موظف می‌دانیم هرکاری از دستمان برمی‌آید برای برداشتن موانع از سر راه تولید و صادرکنندگان انجام دهیم.

*بارها اعلام کردم که هم از اتاق بازرگانی و هم از کسانی که در جریان کار هستند، پیشنهادات خود را برای طرح در سفر به کشورهای خارجی، بیان کنند تا بستر را برای آنها آماده کنیم.

*ما به دنبال این هستیم که بستر را برای رونق تولید آماده کنیم.

*مملکت ما با وجود شما صادرکنندگان و تولیدکنندگان می‌تواند قوام و پایداری پیدا کند و ما خود را موظف می‌دانیم که هر کاری از دستمان برمی‌آید برای رفع موانع از سر راه شما انجام دهیم. مصمم هستیم که این کار را انجام دهیم.

*در حال حاضر سفرهای خارجی داریم. بارها اعلام کرده‌ام که هم از اتاق بازرگانی و هم از افرادی که در جریان هستند، بیایند و بگویند که ما چه باید بگوییم. حرف شما را در آنجا مطرح کنیم و بستر را برای شما آماده کنیم تا بتوانید به‌راحتی کار خود را انجام دهید.

*اکنون در حال رفتن به اجلاس بریکس هستیم؛ به عراق، قطر و ترکیه نیز سفر کرده‌ایم. در همه این‌ها از اتاق بازرگانی و عزیزان خواسته‌ایم که بگویید چه بگوییم و چگونه صحبت کنیم تا بستر برای کار شما فراهم شود.

پزشکیان: در حال جنگ با نامردها هستیم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • نامرد های داخل و خارج

    • ناشناس

      بنده خدا. هنوز گیر این گروه نیفتاده بودی.صدرو دارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج