۱۴۶۳۴۸۷
۲۱۵
۲۱۵
پ

عربستان مدیر شبکه MBC را احضار کرد

در پی خشم شدید کاربران عربی در شبکه‌های اجتماعی به شیطنت رسانه‌ای یکی از شبکه‌های مطرح تلویزیونی سعودی در اهانت به مقاومت، مقامات مسئول سعودی واکنش نشان دادند.

مهر: در پی خشم شدید کاربران عربی در شبکه‌های اجتماعی به شیطنت رسانه‌ای یکی از شبکه‌های مطرح تلویزیونی سعودی در اهانت به مقاومت، مقامات مسئول سعودی واکنش نشان دادند.

عربستان مدیر شبکه MBC را احضار کرد

شبکه خبری روسیا الیوم شامگاه امروز (شنبه) گزارش داد که شورای سیاست گذاری رسانه‌ای عربستان سعودی به دنبال توهین شبکه سعودی MBC به رهبران مقاومت، مدیران این شبکه را احضار کرد.

بر پایه این گزارش، در پی جنجالی رسانه‌ای که این شبکه سعودی در میان حامیان مقاومت در منطقه غرب آسیا به راه انداخت، شورای رسانه‌ای عربستان به علت گزارش خبری مغایر با قانون و سیاست تبلیغی عربستان، مدیران این شبکه را برای ادای توضیحات احضار کرد.

طبق این بیانیه، روند تحقیق و بازپرسی از مدیران این شبکه در خصوص این برنامه ادامه دارد.

به نوشته روسیا الیوم، در بیانیه منتشرشده از سوی مقامات سعودی، تعمدا به نام این شبکه هتاک اشاره نشده است!

در خبری مرتبط، جنبش حماس نیز روز گذشته در بیانیه‌ای با محکوم کردن اینگونه اقدامات تحریک آمیز اعلام کرد که «این گزارش سراسر تاریک و تحریک آمیز ضد این جنبش و فرماندهانش بود.»

در واکنش به این شیطنت رسانه‌ای، سازمان رسانه و ارتباطات عراق از لغو مجوز فعالیت شبکه «ام بی سی» عربستان در عراق و توقف فعالیت آن در پی گزارش اخیر آن خبر داد.

گفتنی است که شبکه تلویزیونی MBC عربستان در برنامه آخر هفته خود، با پخش برنامه‌ای تحریک آمیز و اهانت به رهبران شهید مقاومت آنان را «تروریست» نامید.

این برنامه هدفمند که به مقام شهدایی چون شهید قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و اسماعیل هنیه و شهید یحیی السنوار و سایر شهدای مقاومت اهانت کرده، با واکنش گسترده و خشم کاربران عربی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج