۱۴۶۲۷۲۳
۳۳۴
۳۳۴
پ

خوراکی جذاب و پُرطرفدار ایرانی‌ها جهانی شد

ترش و شیرین، خانگی و شرکتی، بهداشتی و غیربهداشتی... فرقی ندارد، لواشک برای ما ایرانی‌ها از آن دسته تنقلاتی است که همه‌جوره‌اش را دوست داریم و همین که آلوها و آلبالوها روی درخت‌ها سبز می‌شوند، دست به‌کار می‌شویم و سینی‌های لواشک را روی پشت‌بام‌ها علم می‌کنیم.

همشهری آنلاین: ترش و شیرین، خانگی و شرکتی، بهداشتی و غیربهداشتی... فرقی ندارد، لواشک برای ما ایرانی‌ها از آن دسته تنقلاتی است که همه‌جوره‌اش را دوست داریم و همین که آلوها و آلبالوها روی درخت‌ها سبز می‌شوند، دست به‌کار می‌شویم و سینی‌های لواشک را روی پشت‌بام‌ها علم می‌کنیم.

خوراکی جذاب و پُرطرفدار ایرانی‌ها جهانی شد

این خوراکی دوست‌داشتنی ایرانی البته مدتی هم هست که در شبکه‌های اجتماعی در دنیا مشهور شده و حتی همین چند وقت پیش بلاگرها در تیک‌تاک و اینستاگرام از لواشک خوردنشان فیلم می‌گرفتند و به اشتراک می‌گذاشتند تا عده زیادی قفسه‌های فروشگاه‌ها را برای خرید لواشک زیرورو ‌کنند که همینطور هم شد.

حالا هم سایت تخصصی «اطلس‌مزه» که در زمینه انواع غذاها و خوردنی‌ها پژوهش می‌کند و شهرتی جهانی دارد، در حساب اینستاگرامی خود، پستی از طرز تهیه لواشک منتشر کرده و نوشته: «لواشک یک چرم میوه سنتی ایرانی است که از پختن و پوره کردن میوه‌ها تهیه می‌شود و سپس مخلوط را به‌صورت نازک پخش می‌کنند تا در آفتاب یا آبگیر خشک شود. این میان‌وعده جویدنی و ترش را می‌توان از میوه‌های مختلفی مانند آلو، زردآلو، آلبالو، سیب یا انار تهیه کرد. این فرایند منجر به یک ورقه متراکم و طعم‌دار می‌شود که به قطعات بریده می‌شود و به‌عنوان یک خوراکی غلیظ از آن لذت می‌برند. لواشک در آشپزی ایرانی محبوب است و به‌خاطر طعم‌های طبیعی و غلیظ میوه‌اش مورد استقبال قرار می‌گیرد.»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج