۱۴۶۲۶۸۱
۸۶
۸۶
پ

جزئیات یک‌طرفه شدن جاده‌ها در روزهای آخر هفته

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌ها در روزهای پایانی هفته خبر داد.

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌ها در روزهای پایانی هفته خبر داد.

جزئیات یک‌طرفه شدن جاده‌ها در روزهای آخر هفته

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌ها در راستای تسهیل در تردد هم‌وطنان در سفرهای بین‌شهری در روزهای پایانی هفته خبر داد.

وی گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۵ الی ساعت ۷ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۸ از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است اما تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا تصریح کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.وی به پیش‌بینی محدودیت تردد در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور چالوس پرداخت و گفت: در روز چهارشنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۵ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه به شرح ذیل اجرا می‌شود؛ یعنی از ساعت ۱۴ از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به‌صورت کامل اعمال می‌شود.(شمال به جنوب)

شیرانی ادامه داد: در ادامه از ساعت ۱۷ از ابتدای پل زنگوله(انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یک‌طرفه اعمال می‌گردد؛ از ساعت ۲۴ هم یک‌طرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود.وی از اعمال محدودیت قطعی در روز جمعه تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۷ و ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه در آزادراه تهران شمال خبر داد و اعلام کرد: از ساعت ۱۴ در آزادراه تهران -شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروهای به مقصد چالوس انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا تصریح کرد: در ادامه از ساعت ۱۵ از ابتدای پل زنگوله(انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد به‌صورت کامل اجرا شده و از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه اجرا می شود. (شمال به جنوب).

وی گفت: از ساعت ۲۳ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دوطرفه می‌شود؛ این در حالی است که تردد از مسیر جاده قدیم کرج-چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده،ولی تردد خودرو هایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۱ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

شیرانی با اعلام اینکه تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است تصریح کرد: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت ها به‌استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۵ و همچنین از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های ۱۴۰۳/۰۷/۲۶ و ۲۷ از محور هراز ممنوع است.

وی گفت‌: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس‌راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی روزجمعه تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۷ به‌صورت رفت‌وبرگشت از محدوده پلور تا پلیس‌راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.شیرانی از اعمال محدودیت در محور فشم خبرداد و گفت: از ساعت ۱۷ الی ۲۰ روز جمعه تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۷ محدودیت ترافیکی از انتهای محور نقطه پل حاجی‌آباد یا پیچ کلیگان (ابتدای پیچ آریانا )به‌صورت یک‌طرفه به سمت خروجی فشم انجام خواهد شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج