۱۴۶۲۰۶۷
۷۸
۷۸
پ

رپورتاژ آگهی

الگوهای لباس دوخت برتر؛ هرآنچه یک خیاط به آن نیاز دارد

یکی از روش‌ها برای پیدا کردن الگوی مناسب با سایزهای مختلف، الگوبرداری از لباس‌های موجود در بازار است. به این صورت که خیاطان با شکافتن دوخت لباس مورد نظرشان، از تکه پارچه‌های آن الگوبرداری می‌کنند تا بتوانند لباسی معادل همان لباس را طراحی کنند و بدوزند، اما این روش‌ها سال‌هاست که منسوخ شده و جای خود را به الگوهای آماده داده است. حالا چالشی جدید به وجود آمده و آن هم پیدا کردن الگوی آماده قابل اعتماد برای اجرای طرح‌های خلاقانه است.

الگوهای لباس دوخت برتر؛ هرآنچه یک خیاط به آن نیاز دارد

بزرگترین چالش طراحان لباس، پیدا کردن الگوهای استاندارد برای سایزهای مختلف است که از آن به‌عنوان پایه‌ی طراحی لباس مورد نظرشان استفاده کنند. تا زمانی که یک الگوی استاندارد قابل اطمینان در اختیار طراح نباشد، کلی آزمون و خطا در پیش است که در نهایت باعث می‌شود چندین متر پارچه برای طراحی یک لباس هدر رود. یکی از روش‌ها برای پیدا کردن الگوی مناسب با سایزهای مختلف، الگوبرداری از لباس‌های موجود در بازار است. به این صورت که خیاطان با شکافتن دوخت لباس مورد نظرشان، از تکه پارچه‌های آن الگوبرداری می‌کنند تا بتوانند لباسی معادل همان لباس را طراحی کنند و بدوزند، اما این روش‌ها سال‌هاست که منسوخ شده و جای خود را به الگوهای آماده داده است. حالا چالشی جدید به وجود آمده و آن هم پیدا کردن الگوی آماده قابل اعتماد برای اجرای طرح‌های خلاقانه است.

پکیج کامل الگوهای آماده

مجموعه «دوخت برتر» در کنار برگزاری دوره‌های آموزش خیاطی توسط معصومه محمدی، مجموعه‌ای از الگوهای آماده برای دوخت انواع لباس در سایزهای مختلف را ارائه کرده است که هر کدام از این الگوها برای دوخت یکی از انواع لباس مثل کت، بالاتنه، شلوار و... مورد استفاده قرار می‌گیرد و بزرگترین و کامل‌ترین مجموعه الگو با بالاترین استانداردها در ایران هستند. پکیج الگو برتر، یک بسته کامل از تمام الگوهای ارائه شده در وبسایت دوخت برتر است. براساس آنچه در وبسایت دوخت برتر آمده، با این پکیج، مجموعه کامل الگو‌های آماده از سایز ۳۶ تا ۵۸ برای دوخت انواع لباس و کت و شلوار‌، بدون نیاز به دانش بالا از خیاطی، در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا بتوانند انواع لباس‌های زنانه و مردانه را در زمان کم و با دقت بالا بدوزند.

الگو برتر شامل کدام کدام الگوها می‎شود؟

پکیج الگو برتر مجموعه‌ای از هفت سری الگوی لباس با سایزبندی 36 تا 58 است که شامل الگوهای دوخت باکس و تابلکس، الگوهای دوخت لباس کودک، الگوهای دوخت کت، الگوهای دوخت شلوار، الگوهای دوخت بالاتنه، الگوهای رگالی و الگوی دوخت لباس‌های فری‌سایز می‌شود. مجموع قیمت این هفت سری الگوی ارائه شده در وبسایت دوخت برتر حدود 14 میلیون تومان است که براساس اطلاعات وبسایت این مجموعه، پکیج یکجا با 25 درصد تخفیف به خیاطان و طراحان لباس ارائه می‌شود.

آنطور که در وبسایت دوخت برتر آمده، اندازه‌گیری همه این الگوها توسط معصومه محمدی، طراح و مدرس دوخت لباس و با کمک نرم‌افزار جمینی انجام شده و شامل سه تا چهار سانتی‌متر فضای اضافه است که اگر برش پارچه به اشتباه انجام شود، امکان اصلاح آن وجود داشته باشد. الگوهای چاپی این پکیج به روش پلات چاپ شده‌اند تا ماندگاری بیشتری داشته باشند و بتوان به دفعات از آنها برای برش پارچه و دوخت لباس استفاده کرد.

الگوهای لباس دوخت برتر؛ هرآنچه یک خیاط به آن نیاز دارد

۱-  الگوی باکس و تابلکس

در این بسته الگوهای باکس و تاپلکس هفت سایز، از سایز 36 تا 48 ارائه شده است که با کمی دانش و تجربه خیاطی و آشنایی با اصول نازک‌دوزی‌، می‌توان از این الگو برای دوخت انواع لباس عروس و لباس شب با تاپلکس و باکس استفاده کرد.

۲-  الگوی لباس کودک

در این مجموعه الگوهای آماده برای دوخت لباس کودک در 11 سایز مختلف از 25 تا 70 ارائه شده است که برای دوخت لباس‌های مناسب سنین 2 تا 12 سال مناسب است. این الگوها را می‌توان به پیراهن پسرانه، شلوار کمرکش و شلوار کودک هم تبدیل کرد.

۳-  الگوی دوخت کت

یکی از بخش‌های مفصل بسته الگو برتر، بخش الگوی دوخت انواع کت در سایزهای 36 تا 58 است که با کمک آن می‌توان انواع مدل‌های مختلف کت زنانه و مردانه را دوخت. الگوی دوخت کت همراه با 50 قسمت آموزشی نحوه استفاده از الگو در دوخت انواع کت ارائه شده است.

۴-  الگوی دوخت شلوار

برای دوخت انواع شلوار در سایزبندی 36 تا 58 می‌توان از الگوهای آماده شلوار در بسته الگو‌های دوخت برتر استفاده کرد. این الگو به همراه 18 قسمت ویدیو آموزشی نحوه استفاده از الگو برای دوخت انواع شلوار ارائه می‌شود که از جمله آنها می‌توان به شلوار کمر کش دار، شکم برجسته، بگ و نیم‌بگ، پیله‌دار و... استفاده کرد.

۵- الگوی آماده بالاتنه

باالگوهای آماده ارائه شده در بخش الگوهای بالاتنه می‌توان انواع و اقسام لباس‌های زنانه و مردانه استفاده کرد. این سری الگو، 31 قسمت آموزشی هم در کنارش دارد که از آن می‌توان برای لقی‌گیری و فیت کردن لباس به سایز مورد نظر استفاده کرد.

۶- الگوی آماده رگالی

مجموعه کامل الگوهای آماده رگالی برای دوخت انواع مانتو، پالتو و شومیز در بخش دیگری از بسته الگو برتر ارائه شده که از آن می‌توان برای دوخت لباس در 9 سایز مختلف از 36 تا 52 استفاده کرد. این بخش همچنین 25 قسمت ویدیو آموزشی نحوه استفاده از الگو برای انواع دکمه، جیب، سرآستین و قسمت‌های مختلف لباس‌های رگالی است.

۷- الگوی آماده فری‌سایز

لباس‌های فری‌سایز در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. به خصوص که بهترین گزینه برای هدیه به دوستان و آشنایان هستند. این بخش از بسته الگو برتر شامل الگو و آموزش تصویری استفاده از آن برای دوخت بقه‌های فری‌سایز، مانتو مزونی خامی دوزی، ست اسپرت، مانتو ژاکارد، ست ورزشی رگلان، نواردوزی، مانتو لینن اپلیکه، سوییشرت و کت اسپرت فری‌سایز می‌شود.

دوخت برتر یکی از بزرگترین موسسات آموزشی کشور است و بزرگترین موسسه آموزش خیاطی در ایران محسوب می‌شود. این وب‌سایت آموزش خیاطی، دوره‌های آموزشی خیاطی ساده، تکنیک‌های طلایی خیاطی، نازک‌دوزی، مانتو دوزی، خیاطی با متد ترک، لباس بچه‌گانه و پکیج‌های آموزشی لباس تابستانه، ضخیم‌دوزی، طراحی لباس و رنگ‌شناسی، بافندگی، لباس عروس و… را در اختیار هنرجویان خیاطی قرار می‌دهد. امکان تماشای چندین و چندباره‌ی آموزش‌ها در هر بازه زمانی یکی از قابلیت‌هایی است که این دوره‌ها را برای هنرجوها جذاب‌تر کرده است. همچنین تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته دوخت برتر تا یک سال پس از خرید هر دوره، در کنار هنرجویان است تا پاسخگوی سوالات و حل مشکلات آنها تا آموزش کامل و راه‌اندازی کسب‌و‌کارشان در زمینه‌ی خیاطی باشد. 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج