۱۴۶۱۹۲۷
۱ نظر
۵۴۴
۱ نظر
۵۴۴
پ

حرکت جنجالی مجلس، ایران را به پرتگاه می‌برد؟

روزنامه هم‌میهن ابعاد پیامدهای استمرار تهدید به تغییر دکترین هسته‌ای از سوی برخی جریان‌های سیاسی برای ایران را مورد نقد قرار داده است.

روزنامه هم‌میهن ابعاد پیامدهای استمرار تهدید به تغییر دکترین هسته‌ای از سوی برخی جریان‌های سیاسی برای ایران را مورد نقد قرار داده است.

حرکت جنجالی مجلس، ایران را به پرتگاه می‌برد؟

در این گزارش آمده است:

* موضوع تهدید برای تغییر دکترین هسته‌ای ایران دیگر به یک عادت در واکنش به هرگونه افزایش تنش در منطقه و یا با غرب تبدیل شده است؛ در جدیدترین مورد، ۳۹ نماینده مجلس در نامه‌ای به شورای عالی امنیت ملی خواستار تجدیدنظر در دکترین دفاعی جمهوری اسلامی و صدور اجازه و فراهم شدن امکانات برای ساخت سلاح هسته‌ای شدند که واکنش برانگیز شده است.

* همزمانی مطرح شدن درخواست تعدادی از نمایندگان مجلس برای تغییر دکترین هسته‌ای درحالی که غرب و اسرائیل به دنبال بهانه‌ای بــرای برخورد نظامی با ایران هستند، توجه را به این موضوع معطوف می‌کند که تا چه میزان در این برهه حساس، عقلانیت حاکم بر کشور می‌تواند بازدارندگی به مراتب بیشتر از بمب هسته‌ای داشته باشد.

حسن بهشتی پور تحلیلگر مسائل بین‌الملل:

* الان شاهد هستیم که رژیم صهیونیستی ۲۰۰ کلاهک هسته‌ای دارد، اگر واقعا این مسئله برایش بازدارندگی ایجاد می‌کرد، چگونه در دو مرحله طی یک سال گذشته هدف موشک‌های جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است. می‌خواهم بگویم صرف داشتن بمب هسته‌ای برای هیچ کشوری بازدارندگی ایجاد نمی‌کند.

* افراد توجه ندارند که برنامه هسته‌ای ما تحت نظارت بازرسان آژانس است و بیان اینگونه مسائل دست‌آوردی جز ایجاد دردسر از نظر رسانه‌ای و تبلیغاتی علیه ایران نخواهد داشت و سوژه‌ای را به دست دشمنان ایران می‌دهد تا روی آن مانور بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ایران بایستی خیلی وقت پیش وارد ساخت سلاح هسته ای میشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج