۱۴۶۱۹۱۳
۲۲۶
۲۲۶
پ

این قابلیت جذاب شخصی‌سازی به واتساپ آمد

تیم توسعه‌دهنده واتساپ از چند ماه قبل مشغول کار روی قابلیت تعیین تم برای چت است و بالاخره بعد از قابلیت‌هایی مثل پیام ویدیویی واتساپ، به‌تازگی عرضه این قابلیت را آغاز کرد.

گجت نیوز: قابلیتی جدید به پیام رسان واتساپ اضافه شد. به‌واسطه آپدیت جدید واتساپ، کاربران دست بازتری در شخصی‌سازی تم چت ها خواهند داشت.

تیم توسعه‌دهنده واتساپ از چند ماه قبل مشغول کار روی قابلیت تعیین تم برای چت است و بالاخره بعد از قابلیت‌هایی مثل پیام ویدیویی واتساپ، به‌تازگی عرضه این قابلیت را آغاز کرد.

این قابلیت در حال حاضر فقط در دسترس کاربران نسخه بتای اندرویدی واتساپ قرار دارد. با وجود این‌که خیلی از کاربران نمی‌توانند به این آپدیت جدید دسترسی پیدا کنند، دست کم می‌توان دید که این قابلیت دقیقاً در این پیامرسان چطور کار می‌کند.

واتساپ پیش از این از قابلیت تعیین تم برای چت برخوردار شده بود، اما تفاوت قابلیت جدید این است که امکان انتخاب تم‌های متفاوت برای هر کدام از چت‌ها را فراهم می‌کند. در نتیجه، حالا دست کاربر در شخصی‌سازی چت‌ها بازتر است و به یک تم برای همه چت‌ها محدود نمی‌شود.

این قابلیت جذاب شخصی‌سازی به واتساپ آمد

فیسبوک مسنجر از مدت‌ها قبل چنین قابلیتی را به کاربران ارائه داده بود. جای تعجب دارد که واتساپ، زیرمجموعه دیگر کمپانی متل در کنار فیسبوک، تاکنون از این قابلیت بهره‌مند نشده بود.

همان‌طور که در اسکرین‌شات‌های بالا قابل مشاهده است، کاربران واتساپ حالا به ۲۰ رنگ مختلف و بیش از ۲۲ تم دسترسی دارند. با انتخاب تم، به‌صورت خودکار رنگی متناسب برای پیام‌ها هم در نظر گرفته می‌شود؛ ولی در صورت تمایل، می‌توانید برای هر چت تصویر پس‌زمینه متفاوتی انتخاب کنید بدون اینکه رنگ پیام‌ها تغییر پیدا کند.

همچنین باید اشاره کرد که شخصی‌سازی تم چت برای کاربر مقابل اعمال نمی‌شود و کاربر مقابل هم می‌تواند به‌طور جداگانه چت را شخصی‌سازی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج