۱۴۶۱۴۸۹
۸۲۵
۸۲۵
پ

ارزانترین شهرهای شمال برای زندگی و خرید ویلا کجاست؟

اگر می‌خواهید درباره ارزان ترین شهر‌های شمالی برای خرید ویلا اطلاعاتی به دست‌آورید، ما در این مقاله درباره آنها و ویژگی‌های هر یک صحبت می‌کنیم.

فرادید: این روز‌ها بازار خرید ویلا ارزان در گیلان و دیگر شهر‌های شمالی بسیار داغ است. با پیشرفت بازار ملک در این شهر‌ها، ویلا‌ها و خانه‌هایی با متراژ، طراحی و دکوراسیون‌های متنوع ساخته شدند. قیمت هر یک از این املاک بر اساس محل و شهر آنها تعیین می‌شود؛ بنابراین اگر بودجه کمی برای خرید ملک دارید و می‌خواهید در یک شهر ارزان زندگی کنید، باید ارزانترین شهر شمال برای زندگی را بشناسید.

ارزانترین شهرهای شمال برای زندگی و خرید ویلا کجاست؟

شهر‌های مختلفی در شمال کشور به‌داشتن ویلا‌های لوکس و گران‌قیمت مشهور هستند که قاعدتاً هزینه‌های زندگی به‌دلیل توسعه شهری در آنجا بالاست؛ اما برخی از شهر‌ها هم هستند که با کاهش هزینه‌ها می‌توانند به شما در ساختن یک زندگی ایده‌آل کمک کنند.

اگر می‌خواهید درباره ارزان ترین شهر‌های شمالی برای خرید ویلا اطلاعاتی به دست‌آورید، ما در این مقاله درباره آنها و ویژگی‌های هر یک صحبت می‌کنیم.

آشنایی با ارزانترین شهر شمال برای زندگی

شما می‌توانید به‌ جای خرید ویلا در رشت یا شهر‌های معروف شمالی که قیمت خانه‌ها در آنجا نسبتاً بالاست، در این شهر‌ها خانه یا ویلا بخرید :

چمستان

چمستان یکی از شهرستان‌های شمالی کشور است که در توابع نور قرار گرفته و بیشتر امکانات رفاهی از جمله برق، گاز و آب در اغلب مناطق آن وجود دارد. فاصله این شهرستان تا تهران 180 کیلومتر بوده و به‌دلیل جاذبه‌های طبیعی و دیدنی زیاد توانسته به یکی از جذابترین مناطق گردشگری تبدیل شود.

اگر از شلوغی شهر‌ها و زندگی شهرنشینی خسته شده‌اید، چمستان یکی از بهترین مناطقی است که می‌توانید به آرامش آنجا پناه ببرید. چمستان جزء مناطق با رطوبت کمتر است و برای همین اگر از شهر‌های دیگر ایران به آنجا بروید، رطوبت وشرجی‌بودن هوا خیلی اذیت نمی‌کند.

در کنار چمستان می‌توانید در روستا‌هایی مانند لاویج یا جوربند هم خانه بخرید یا بسازید که طبیعتی بکر و مردمی دوست‌داشتنی دارند. خوشبختانه هر ساله گردشگران کمتری نسبت به سایر مناطق شمالی به چمستان ‌می‌روند که همین باعث می‌شود این منطقه خلوت باشد و در روز‌های تعطیل یا پر مسافرت آزاری از جانب توریست‌ها به شما نرسد.

نور

نور در نزدیکی چمستان قرار دارد، اما این 2 شهر با یکدیگر متفاوت هستند. شهر نور در خط ساحلی قرار گرفته و از آنجا که به دریا نزدیک است، می‌تواند تبدیل به گزینه‌ای مناسب برای خرید خانه شود. شهرستان نور هر ساله میزبان گردشگران زیادی بوده و با جاذبه‌های طبیعی فراوان می‌تواند لحظاتی شاد و مفرح برای آنها بیافریند.

این شهرستان با وجود محبوبیت بالا، قیمت‌های مناسبی برای خانه و ویلا دارد. شما می‌توانید انواع ویلا‌های جنگلی، ساحلی، شهری و شهرکی این شهرستان را بخرید و از زندگی در آنجا لذت ببرید.

گرگان

شهر گرگان از جمله معروفترین شهر‌های گلستان است که ویلا‌های جنگلی بسیار زیبایی دارد. در گرگان علاوه‌بر قیمت‌های مناسب، طبیعتی بکر و زیبا هم وجود دارد که همه این ویژگی‌ها شما را مجاب می‌کنند که در این شهرستان خانه‌ای بخرید. با خرید ویلا یا خانه در گرگان می‌توانید از آرامش بکر طبیعت آنجا بهره‌مند شوید و از زندگی خود لذت بیشتری ببرید.

آمل

امل را به‌عنوان پایتخت برنج ایران می‌شناسند، چون هر ساله در زمینه تولید و صادرات این محصول می‌درخشد. آمل تاریخ غنی دارد و پیشینه آن به 1000 سال پیش می‌رسد. شهر آمل شهری با جاذبه‌های گردشگری و طبیعی فراوان است و در 185 کیلومتری تهران قرار گرفته، برای همین هر ساله گردشگران زیادی به این شهر ‌می‌روند و از طبیعت آنجا لذت می‌برند.

آمل علاوه‌بر طبیعت بکر و آب‌و‌هوای معتدل، جذابیت‌های دیگری هم دارد. در این شهر تله‌کابین، هتل و مجموعه‌های توریستی مختلفی شروع به کار کرده‌اند که همین فرصتی عالی برای سرمایه‌گذاری را به‌وجود می‌آورد.

اگر می‌خواهید خانه یا ویلا بسازید و نزدیک‌بودن آن به امکانات و لوازم ساخت، نیروی کار و تجهیزات لازم اهمیت دارد، گرگان بهتر گزینه است و در این زمینه مشکل خاصی برایتان به‌وجود نمی‌آورد.

سی سنگان

دسترسی راحت به بنادر تجاری باعث‌شده که بسیاری از مردم به زندگی در سی سنگان علاقه‌مند شوند. منطقه سی سنگان در نزدیکی ساحل نیز واقع است و با طبیعت بکر بهترین گزینه برای کسانی به‌شمار می‌آید که به طبیعت‌گردی و گشت‌و‌گذار در آن علاقه دارند.

آب‌و‌هوای بسیار خوب سی سنگان در فصل بهار و مناظر طبیعی سرشار از آرامش آنجا باعث شده تا بسیاری از توریست‌ها از رفتن به آنجا احساس آرامش داشته باشند. توصیه می‌کنیم اگر به‌دنبال منطقه‌ای با قیمت‌های ارزان، طبیعت عالی و آب‌و‌هوای خوب می‌گردید، سی سنگان را از قلم نیندازید.

فریدون کنار

فریدون کنار را با نام سرخرود هم می‌شناسند که یک تالاب بسیار زیبا دارد که هر ساله قو‌ها از زمستان‌های سیبری به آنجا پناه می‌برند. فریدون کنار به‌عنوان یکی از شهرستان‌های مازندران طی سال‌های اخیر رشد خیلی خوبی را تجربه کرد و با وجود پیشرفت اقتصادی، هنوز هم می‌توانید در آنجا فرصت‌های عالی برای خرید ملک پیدا کنید.

البته انتظار می‌رود که فریدون کنار طی سال‌های آینده جزء گرانترین شهرستان‌های شمالی به‌شمار بیاید؛ بنابراین اگر قصد خرید ملک دارید، همین حالا با مشورت با یک کارشناس ملک و املاک حرفه‌ای این کار را انجام دهید.

ارزانترین شهرهای شمال برای زندگی و خرید ویلا کجاست؟

خرید ویلا در روستاهای شمال

اگر می‌خواهید ویلایی ارزان و باکیفیت بخرید که به طبیعت نزدیک است، باید به‌جای خرید ملک در دل شهر به‌سراغ روستا‌های شمالی بروید. روستا‌ها نه‌تنها آب‌و‌هوای تمیزتر و شرایط مطلوبتری برای زندگی دارند، بلکه با قیمت‌های کمتر نسبت به مناطق شهر نشینی توانسته‌اند نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کنند.

روستای کلوده در نزدیکی محمودآباد، روستای آهودشت در منطقۀ چمستان و روستا‌های نزدیک به نوشهر از جمله بهترین مناطق روستایی برای زندگی هستند. پیشنهاد می‌دهیم که قبل از خرید ملک حتماً سری هم به این روستا‌ها بزنید و از قیمت خانه‌ها یا ویلا در آنجا مطلع شوید.

نکته های مهم در خرید ملک ارزان در شمال

چندین نکته مهم برای خرید ملک ارزان در شهر‌های شمالی کشور وجود دارد که باید به آنها توجه داشته باشید :

توجه به متراژ و امکانات موجود در ویلا

انتخاب منطقۀ مستعد پیشرفت اقتصادی و گردشگری

بررسی وضعیت مالکیت و اسناد مربوط به ملک

بررسی امکانات اولیه در ویلا مانند آب، برق، گاز و تلفن

توجه به روستا‌هایی که در اطراف شهر‌های مشهور قرار دارند

بهترین راه خرید ملک ارزان در شهرهای شمالی چیست؟

بهترین راه برای پیدا‌کردن ارزانترین شهر شمال برای زندگی و خرید ملک در آنجا مشاوره با یک کارشناس حرفه‌ای در زمینه خرید و فروش املاک در شمال کشور است. این کارشناس باید به‌صورت صادقانه درباره املاک شهر‌های شمالی کشور مشورت‌هایی به شما دهد تا در تصمیم‌گیری بهتر کمکتان کند. توصیه می‌کنیم که بدون آگاهی و مشورت هیچ اقدامی برای خرید نکنید، چون احتمال اینکه در این خرید ضرر کنید، بالا می‌رود.

ارزانترین شهر شمال برای زندگی، انتخابی ایده آل

ارزانترین شهر شمال برای زندگی انتخابی ایده‌آل برای تمام کسانی است که می‌خواهند در دل طبیعت بکر شمال کشور زندگی کنند و به فکر خرید ملک به‌شکل مقرون‌به‌صرفه هستند. بسیاری از املاک در مناطق شمالی کشور همچنان با قیمت مناسب عرضه می‌شوند، بنابراین اگر تمایل به خرید ملک دارید، توصیه می‌کنیم که حتماً به‌سراغ این املاک بروید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج