۱۴۶۱۲۲۶
۶۲
۶۲
پ

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راه راهور فراجا توصیه کرد: مسافران پیش از آغاز سفر، حتماً از طریق سامانه‌های اطلاع‌رسانی پلیس راه و راهور، از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند تا از بروز مشکلات احتمالی در طول سفر جلوگیری شود.

ایسنا: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راه راهور فراجا، از وضعیت عادی ترافیک در محورهای مواصلاتی کشور خبر داد اما اعلام کرد که احتمال افزایش ترافیک در ساعات آینده در محورهای شمالی به‌ویژه جاده‌های چالوس و هراز وجود دارد.

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور

سرهنگ بهروز خانپور درباره آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی شمال کشور گفت: در حال حاضر، تمامی محورهای مواصلاتی کشور شرایط عادی و روانی دارند، اما پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که محورهای شمالی به دلیل بازگشت سفرها، به‌ویژه در مسیر شمال به جنوب، با افزایش ترافیک مواجه خواهند شد. در چنین شرایطی پلیس راهور برای مدیریت بهتر ترافیک ممکن است محدودیت‌هایی در این محورها اعمال کند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راه راهور فراجا  توصیه کرد: مسافران پیش از آغاز سفر، حتماً از طریق سامانه‌های اطلاع‌رسانی پلیس راه و راهور، از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند تا از بروز مشکلات احتمالی در طول سفر جلوگیری شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج