۱۴۶۰۹۲۷
۲۰۳
۲۰۳
پ

راهکار عارف برای حل مشکل دریاچه ارومیه

معاون اول رئیس‌جمهور در نخستین جلسه «کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه» در دولت چهاردهم گفت: کشور‌های مختلفی با بحران مشابه دریاچه ارومیه روبرو شده اند، باید مطالعه کنیم که آنها چطور این مشکل را حل کرده‌اند، باید «راهکار» پیشنهاد داد و مشکل را حل کرد.

هم‌میهن: معاون اول رئیس‌جمهور در نخستین جلسه «کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه» در دولت چهاردهم گفت: کشور‌های مختلفی با بحران مشابه دریاچه ارومیه روبرو شده اند، باید مطالعه کنیم که آنها چطور این مشکل را حل کرده‌اند، باید «راهکار» پیشنهاد داد و مشکل را حل کرد.

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: مشکل دریاچه ارومیه، تنها یک بحران برای ۳ استان همجوار دریاچه نیست، بلکه یک بحران ملی است که حل آن هم «عزم ملی» و راهکار ملی را می‌طلبد.

وی ادامه داد: خلبان پروازی که از روی دریاچه ارومیه عبور می‌کرد به من گفت که هر وقت از روی این دریاچه پرواز می‌کنم، با دیدن آن چه به روز دریاچه آمده است، واقعاً بهم می‌ریزم و این حسی است که همه مردم ایران درباره این نقطه از ایران دارند، دریاچه ارومیه متعلق به چند استان نیست، بلکه نقشی ملی دارد و همه مردم ایران نسبت به آ‌ن این احساس را دارند.

راهکار عارف برای حل مشکل دریاچه ارومیه

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج