۱۴۶۰۶۹۱
۸۰
۸۰
پ

وکیل قلابی و همدستش در آبادان دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب آبادان گفت: با ورود دستگاه قضایی به یک پرونده جعل اسناد در شهرستان آبادان، وکیل قلابی و همدست وی در چنگال قانون گرفتار شدند.

خبرگزاری مهر: دادستان عمومی و انقلاب آبادان گفت: با ورود دستگاه قضایی به یک پرونده جعل اسناد در شهرستان آبادان، وکیل قلابی و همدست وی در چنگال قانون گرفتار شدند.

وکیل قلابی و همدستش در آبادان دستگیر شدند

روح الله زندی سه شنبه شب در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: با دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت غیرقانونی یکی از کارآموزان وکالت، تحقیقات مقدماتی آغاز و مشخص شد متهم به هویت م. م با همدستی برادر خود به هویت ح. م اقدام به جعل اوراق قضائی (دادنامه، مکاتبات قضائی، سو پیشینه، امضای همکاران قضائی دادگاه تجدیدنظر و معاون دادستان آبادان و معاون دادستان خرمشهر) کرده و مبالغی را در قبال این اقدامات دریافت کرده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب آبادان افزود: در این راستا تیم عملیات حفاظت و اطلاعات با هماهنگی دادستانی آبادان اقدام به جلب نامبردگان کرد و پس از تشکیل پرونده قضائی در شعبه ۵ بازپرسی، متهمان به اتهام مشارکت در تحصیل مال از طریق نامشروع، کلاهبرداری، مشارکت در جعل اسناد متعدد، معاونت در ادعای اعمال نفوذ نزد مقامات رسمی، تفهیم اتهام شدند.

وی ادامه داد: پس از دستور دادستان مبنی بر بازرسی از منزل متهمان، اوراق و مستندات کافی برای اتهامات صورت جلسه و جمع‌آوری شد و با توجه به اقرار صریح متهمان به اتهامات خود، پس از تکمیل اظهارات، با قرار بازداشت موقت به زندان سپیدار اهواز معرفی شدند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج