۱۴۶۰۶۵۱
۱۱۳
۱۱۳
پ

کشف زمین خواری ۹۵ میلیارد تومانی در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان از کشف یک فقره زمین خواری و تصرف اراضی ملی متعلق به اداره اوقاف و امور خیریه به ارزش ۹۵۰ میلیارد ریال در استان خبر داد.

مهر: فرمانده انتظامی استان از کشف یک فقره زمین خواری و تصرف اراضی ملی متعلق به اداره اوقاف و امور خیریه به ارزش ۹۵۰ میلیارد ریال در استان خبر داد.

کشف زمین خواری ۹۵ میلیارد تومانی در هرمزگان

سردارعلی اکبر جاویدان در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی، فردی را که در یکی از روستای شهرستان بندرعباس اقدام به تصرف غیر قانونی اراضی اداره اوقاف و امور خیریه کرده بود شناسایی و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی و با حضور کارشناس اداره اوقاف و امور خیریه به محل مورد نظر واقع در روستای حسن‌لنگی از توابع بندرعباس اعزام که با بررسی‌های میدانی انجام شده مشخص شد مقدار ۳۱۵۸۷ مترمربع از اراضی متعلق به اداره اوقاف و امور خیریه که از موقعیت تجاری- مسکونی ویژه‌ای برخوردار می‌باشد را با شیوه تخریب، حصار کشی به صورت غیر قانونی تصرف شده است.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در این رابطه یک متهم احضار و ضمن اعتراف به جرم ارتکابی، با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش اراضی ملی کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ۹۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج