۱۴۶۰۲۲۱
۱۳۰
۱۳۰
پ

جزییات رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون ارشد ۱۴۰۴

رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۴ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از سوی سازمان ملی سنجش اعلام شد.

ایسنا: سازمان ملی سنجش اعلام کرد؛ پذیرش دانشجو براساس قانون «سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی» مصوب ۱۴۰۳/۱۲/۱۸مجلس شورای اسلامی و همچنین آیین‌نامه اجرایی مربوطه و مصوبات شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و مطابق این اطلاعیه و شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و پذیرش آزمون مذکور که در زمان ثبت‌نام (۲۲ تا ۲۸ مهرماه سال ۱۴۰۳)، توسط این سازمان منتشر می‌شود، صورت خواهد گرفت. عناوین رشته‌های امتحانی، گرایش‌ها و ضرایب دروس هر یک از مجموعه‌های امتحانی این آزمون به شرح جدول پیوست است.

جزییات رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون ارشد ۱۴۰۴

۱- شرایط و ضوابط در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۴ اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۲- با توجه به امکان اصلاح عناوین رشته‌ها تا زمان شروع ثبت‌نام، ملاک نهایی، اطلاعات درج شده در دفترچه راهنمای ثبت‌نام خواهد بود.

۳- آزمون در صبح و عصر روز پنجشنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۱۲/۰۲و صبح روز جمعه به تاریخ ۱۴۰۳/۱۲/۰۳برگزار خواهد شد. 

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۴ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی برای دریافت مجموعه‌های امتحانی برنامه پذیرش کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۴ به سنجش مراجعه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج