۱۴۵۹۵۶۵
۸۳
۸۳
پ

طالبان: داعش هیچ پایگاهی در افغانستان ندارد

امیرخان متقی، سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان امروز جمعه گفت: هیچ پایگاهی از گروه تروریستی داعش در افغانستان وجود ندارد و تروریست‌های آن از خارج به کشور ما می‌آیند.

ایسنا: امیرخان متقی، سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان امروز جمعه گفت: هیچ پایگاهی از گروه تروریستی داعش در افغانستان وجود ندارد و تروریست‌های آن از خارج به کشور ما می‌آیند.

طالبان: داعش هیچ پایگاهی در افغانستان ندارد

متقی در ششمین نشست رایزنی در قالب مسکو در مورد افغانستان به خبرنگاران گفت: در رابطه با گروه تروریستی داعش، هیچ پایگاهی از آنها در داخل افغانستان وجود ندارد. داعش از خارج از کشور با استفاده از مراکز و پایگاه‌های خارجی خود نفوذ می‌کند.

این نشست در مسکو بر تقویت روند آشتی ملی در افغانستان، تقویت تعامل منطقه‌ای با دولت موقت و مبارزه با تروریسم و ​​قاچاق مواد مخدر متمرکز است.

طالبان در اوت 2021 در افغانستان به قدرت رسید و دولت مورد حمایت ایالات متحده را در حالی که ایالات متحده و نیروهای ناتو پس از تقریبا 20 سال حضور نظامی در آنجا، کشور را ترک کردند، سرنگون کرد. بسیاری از کشورها و سازمان‌های بین‌المللی با قطع کمک‌ها و روابط با کابل، به این اقدام طالبان پاسخ دادند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج