۱۴۵۸۹۹۰
۸۱
۸۱
پ

رپورتاژ آگهی

بهترین مرکز خدمات اسکن سه بعدی

در سال های اخیر با پیشرفت ابزار های دیجیتال ، اسکنر های سه بعدی نیز درگیر تحول شدند. با پیشرفت روز افزون این ابزار خدمات نیز سهولت بیشتری پیدا کردند . اما علیرغم این سهولت ها همچنان یافتن مرکز خدمات اسکن سه بعدی مناسب و باکیفیت کمی مشکل می باشد .

در سال های اخیر با پیشرفت ابزار های دیجیتال ، اسکنر های سه بعدی نیز درگیر تحول شدند. با پیشرفت روز افزون این ابزار خدمات نیز سهولت بیشتری پیدا کردند . اما علیرغم این سهولت ها همچنان یافتن مرکز خدمات اسکن سه بعدی مناسب و باکیفیت کمی مشکل می باشد .
در این مقاله با معرفی یکی از مراکز خدمات اسکن سه بعدی برتر ، امر انتخاب را راحتتر گردیده است . با ادامه این نوشته همراه باشید تا از مزیت ها نوین اپتیک مطلع شوید .

بهترین مرکز خدمات اسکن سه بعدی

مرکز خدمات اسکن سه بعدی نوین اپتیک

این مجموعه با دارا بودن سابقه ای درخشان در زمینه های مختلف ، می تواند یاری کننده پروژه های شما در قسمت های داده برداری سه بعدی باشد. کیفیت ارائه خدمات در حیطه اسکن سه بعدی ، اصلی ترین رویکرد این مجموعه می باشد. سایر شرایط ساده سازی تصمیم گیری برای کارفرمایان ، زیر مجموعه همین کیفیت می باشند . به برخی از عوامل مطرح و شناس بودن نوین اپتیک به عنوان خدمات رسان با کیفیت در زیر اشاره خواهیم داشت که در سایت این مجموعه نیز به آنها اشاره شده است.

  • بالاترین دقت خروجی نسبت به رقبا: این موضوع مسئله ای است که کارفرمایان را به اسکن سه بعدی وا می دارد. اما در اسکن سه بعدی و به خصوص در بین خدمات دهندگان دقت های متنوعی وجود دارد . نوین اپتیک با دارا بودن تجهیزات با دقت بالا و عملکرد غیر قابل قیاس ، نظر مثبت کارفرمایان دولتی و خصوصی بسیاری را به خود جلب کرده. در دقت کمیتی خدمات اسکن سه بعدی ، نوین اپتیک اعداد زیر را مطرح کرده است.
    • در حالت ثابت حداکثر ۰.۰۲ میلیمتر بعد از کل فرآیند
    • درحالت متحرک حداکثر ۰.۰۸ میلیمتر بعد از کل فرآیند
  • هزینه رقابتی خدمات به نسبت کیفیت: به دلیل تمرکز نوین اپتیک بر ایجاد سهولت دریافت خدمات برای کارفرمایان ، و از جنبه دیگر جذب متعدد و متنوع کارفرمایان ، هزینه خدمات در مقایسه با کیفیت خدمات ، غیر قابل قیاس و بسیار رقابتی می باشد . شروع هزینه خدمات اسکن سه بعدی در مجموعه نوین اپتیک ، ۳۰۰ هزار تومن می باشد.
  • انعطاف در خدمت رسانی : مرکز خدمات اسکن سه بعدی نوین اپتیک ، با توجه به شرایط و تنوع پروژه ها ، رویکرد انعطاف با توجه به نیاز کارفرما را الگو قرار داده . در نتیجه کارفرمایان بسیاری از این طریق ، ترجیح بر استفاده از خدمات این مجموعه داشته اند . خدمات اپتیک ، با توجه به احتساب به عنوان یک تکنولوژی نیازمند آپدیت بودن و انعطاف نیز دارد.
  • مشاوره رایگان خدمات : در بسیاری از موارد ، کارفرمایان از جزئیات نیاز خود و ارتباط با اسکن سه بعدی مطلع نیستند. در نتیجه خدمات جانبی رایگانی همچون مشاوره پیش و پس از خدمات قرار داده است .
  • پشتیبانی فایل ها و خدمات : در بسیاری از پروژه ها ، کارفرما در جابه‌جایی و یا بهره بری از فایل ها با شمکلاتی رو به رو میشود . به جرئت می توان گفت کمتر مجموعه ای در ایران وجود دارد که مسئولیت پذیری برای آن اولویت باشد . اما مرکز خدمات اسکن سه بعدی نوین اپتیک ، به عنوان همیار کارفرمایان همواره کمک رسان خواهد بود .
  • خدمات جانبی تخصصی : اموری همچون مدلسازی ، سطح سازی و مهندسی معکوس که خدماتی جدا محسوب می شوند نیز در این مجموعه انجام میگیرد . تنوع خدمات وابسته به انعطاف خدمات بوده و بسیاری از خروجی های را در بر گرفته است . در زیر به برخی از آن ها اشاره شده است .
    • ابر نقاط و مش : STL , obj , asc و همچنین آبجکت ها و اسکن سه بعدی رنگی
    • بادی و سرفیس : STP
    • نقشه اجرایی : BOM, as built , gd&t, fitment , present , QC و سایر داکیومنت ها
    • پرتو تایپ : پرینت سه بعدی پلیمر ، رزین ، فلز با تجهیزات متنوع
    • اجرا : نمونه اولیه ، تیراژ سبک ، تیراژ سنگین با روش های متنوع تزریق پلاستیک ، ریخته گری ، ماشین کاری و سایر روش های مرتبط
  • حوزه های مختلف خدمت رسانی : این مجموعه با توجه گستردگی حوزه پروژه ها ، محدودیتی در زمینه خاصی نداشته است . به طور کلی در هر زمینه ای که نیاز به تبدیل یک فیزیک و هندسه واقعی به فایل کامپیوتری و سه بعدی را دارید ، نوین اپتیک کمک کننده خواهد بود. در زیر لیست وار به برخی از آنها اشاره شده است :
    • صنعتی : سبک ، سنگین ، هایتک ، هوافضا ، خودرو ای ، معادن ، نفت و گاز ، پتروشیمی
    • پزشکی : توان بخشی ، زیبایی ، تحقیقاتی و آکادمیک
    • هنری : گرافیک ، انیمیشن ، مجسمه ، اکسسوری ، آبجکت ، کارکتر
    • آثار باستانی ، فرهنگی و وحش : میراث فرهنگی ، محیط زیست ، تاریخ طبیعی ، تاریخ مذهبی

بهترین مرکز خدمات اسکن سه بعدی

نتیجه گیری

اگر به دنبال بهترین مرکز خدمات اسکن سه بعدی هستید ، بدون شک می توان نوین اپتیک را با این عنوان نام برد . با توجه با مزیت های خدمات نام برده شده می توان سهل ترین راه دستیابی به فایل های سه بعدی را از این مجموعه دریافت کرد. شما می توانید از روش های مختلف و سایت نوین اپتیک با این مجموعه ارتباط بگیرید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج