۱۴۵۸۶۴۹
۲ نظر
۳۱۰
۲ نظر
۳۱۰
پ

ادعای عجیب و باورنکردنی درباره دانشجویان اخراجی

مجموع پرونده‌های ارجاعی به شورای مرکزی انضباطی وزارت بهداشت در سه سال اخیر ۱۷۳ مورد بوده که از میان این تعداد ۷ درصد یا به بیان بهتر ۱۲ پرونده منجر به صدور حکم اخراج شده است.

روزنامه اصولگرای فرهیختگان مدعی شد: مجموع پرونده‌های ارجاعی به شورای مرکزی انضباطی وزارت بهداشت در سه سال اخیر ۱۷۳ مورد بوده که از میان این تعداد ۷ درصد یا به بیان بهتر ۱۲ پرونده منجر به صدور حکم اخراج شده است.

ادعای عجیب و باورنکردنی درباره دانشجویان اخراجی

از مجموع ۱۲ پرونده، ۸ مورد با موضوع موارد اخلاقی و ۳ پرونده با موضوع سیاسی است که شامل اغتشاشات سال ۱۴۰۱ می‌شود و یک پرونده مربوط به تخلفات عمومی بوده است. ۱۱ مورد از این پرونده‌ها مربوط به دانشگاه‌های شهرستان و یک مورد نیز مربوط دانشگاه علوم پزشکی ایران است. ۸ پرونده مربوط به دانشجویان رشته پزشکی و یک پرونده مربوط به پرستاری و ۳ مورد سایر رشته‌هاست.

در شورای مرکزی انضباطی وزارت علوم نیز درمجموع ۳۱۲ پرونده مورد بررسی قرار گرفته است. از بین این تعداد پرونده ارجاعی به دبیرخانه برای سه نفر حکم اخراج صادر شده، دو نفر که به لحاظ موارد اخلاقی حکم گرفتند و یک نفر که به دلایل تخلفات سیاسی آیین‌نامه انضباطی به اخراج محکوم شده است. بنابراین درمجموع دو وزارتخانه در سه سال اخیر ۳ پرونده سیاسی، ۱۰ پرونده اخلاقی و یک پرونده عمومی منجر به اخراج وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خنده ام میگیره

    • صمدی

      عجب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج