۱۴۵۷۹۸۲
۶۲
۶۲
پ

جاده کرج - چالوس بازگشایی شد

رییس پلیس راه البرز گفت: جاده کرج - چالوس که به علت بارش شدید باران و پیشگیری از حوادث از صبح امروز مسدود شده بود دقایقی پیش بازگشایی شد.

ایرنا: رییس پلیس راه البرز گفت: جاده کرج - چالوس که به علت بارش شدید باران و پیشگیری از حوادث از صبح امروز مسدود شده بود دقایقی پیش بازگشایی شد.

جاده کرج - چالوس بازگشایی شد

سرهنگ پیمان کرمی شنبه شب اظهارکرد: در پی بارش شدید باران و احتمال وقوع سیلاب این مسیر مسدود شده بود. وی از رانندگان خواست با توجه به ناپایداری جوی قبل از سفر از وضعیت راه ها مطلع شوند.

 

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه‌های این استان است. نیمی از جاده ١٦٠ کیلومتری کرج - چالوس در حوزه استان البرز و نیمی دیگر درحوزه استان مازندران است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج