۱۴۵۷۸۰۵
۹ نظر
۱۲۱۳
۹ نظر
۱۲۱۳
پ

درخواست اعدام مسببان حادثه طبس با گیوتین!

رییس کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: عاملان به وجود آمدن حادثه کارگری معدن طبس باید شناسایی شده و برای عبرت دیگران با گیوتین اعدام شوند.

ایلنا: رییس کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: عاملان به وجود آمدن حادثه کارگری معدن طبس باید شناسایی شده و برای عبرت دیگران با گیوتین اعدام شوند.

درخواست اعدام مسببان حادثه طبس با گیوتین!

علیرضا منادی:

کاملا مشخص است واحد معدنی که چندین متر زیر زمین فعال است با مشکل خروج گاز روبرو خواهد بود و باید پیش بینی‌های لازم و ایمنی متناسب با آن از قبل پیش بینی و اقدام لازم در خصوص آن انجام می‌شد.

در مورد کارگران معدن و حقوق آن‌ها پیش از آنکه وزیر کار مورد سوال قرار گیرد باید وزیر صمت و شرکت‌های پیمانکاری در خصوص بهبود شرایط، کار پاسخگو پاشند آیا مگر اینها از فروش ذغال سنگ سود نمی‌کنند.

 در مورد وضعیت و حادثه معدن طبس باید مسایل در ارتباط با رعایت ایمنی کار با جدیت مورد توجه قرار گیرد.

مسببان حادثه معدن طبس باید شناسایی و به اشد مجازات برسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خداقوت

    • ناشناس

      ای کاش میشد اونوقت هرکس کارشو درست انجام میداد

    • الف

      اعدام لازم نیست سنگ بزرگ علامت‌ نزدن هست اقای نناینده لطفا پیگیر باشید چه این پیمانکار چطور تونسته وبه چه کساتی رشوه داده که تونسته پیمانکار نعدن طبس باشد ایا به اعضای هیت مديره رشوه داده ابا به مدبر عامل رشوه داده اصلا باید نام ومشخصات این پیمانکار طبس. باید اعلام سود وبا چه کسانی ارتباط داشته اعلام شود

      پاسخ ها

      • ناشناس

        پیمانکار با بهره بردار معدن که بخش خصوصی است قرارداد بسته است..
        رشوه پیمانکاری در معادن دولتی مصداق پیدا میکند

    • ناشناس

      اعدام مال بدبخت بیچاره هااست نه گردن کلفت ها

    • ناشناس

      کارفرمایانی که با به خاطر انداختن جان کارگران نکات ایمنی را نادیده و سهل انگاری میکنند و مسبب چنین وقایعی میشوند، علاوه بر مجازات های مشخص شده در قانون، تمام اموالشون را به نفع بازماندگان مصادره کنند.چون نادیده گرفتن مسایل ایمنی ارتباط مستقیم با سودجویی و مال اندوزی داره.اگر قانون با چهارتا کارفرمای خطاکار اینگونه برخورد کنه میشه گفت میزان خطای کارفرمایان در محیط کار هم کم میشه.

    • ناشناس

      عین دبش و بقیه موارد لابد ....

    • ناشناس

      لطفا حرفهای غیرکارشناسی را پخش نکنین.
      در بحث انفجار معادن ذغال سنگ گاز دار یک مورد نداشتن تهویه مصنوعی و هر عامل تاثیرگذار مثل ژنراتور در مواقع قطع برق و قطع تهویه مصنوعی است و مورد دیگر انفجار ناشی از تصاعد آنی گاز در حین استخراج با پیکور توسط کارگر.
      اما قبل از تصاعد آنی به دلیل کم شدن ضخامت لایه های رویی حفره گاز ، گاز شروع به خروج آرام از حفره میکند. که بوی گاز و صدای خروج گاز توسط کارگران مشهود است.اینکه مسول ایمنی و سرپرست کارگاه بی توجهی کرده اند یا نه نیاز به بررسی و دیدن دفتر ثبت گاز داره.
      یادتان باشد که عده ای که وارد تونل برای کمک شده اند بی توجه به عدم وجود اکسیژن در معدن به دلیل اتمام اکسیژن ناشی از واکنش انفجار و تولید شدن منوکسید کربن و دی اکسید کربن که سمی و کشنده هستن فوت می کنند

    • ناشناس

      نداشتن تکنولوژی نوین در حفاری معادن است ،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج