۱۴۵۷۶۳۱
۳۵۶
۳۵۶
پ

ماجرای توزیع ۶۰ تن گوشت مشکل‌دار در بازار!

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی: طرح «شمیم ماه مهر» با قدرت از سوی دستگاه‌های نظارتی اجرا می‌شود و متخلفان، طبق قانون به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

ایلنا: مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی: طرح «شمیم ماه مهر» با قدرت از سوی دستگاه‌های نظارتی اجرا می‌شود و متخلفان، طبق قانون به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

ماجرای توزیع ۶۰ تن گوشت مشکل‌دار در بازار!

«مسعود امرالهی» با تاکید برتشدید طرح‌های نظارتی وزارت جهادکشاورزی، افزود: طرح «شمیم ماه مهر» با قدرت از سوی دستگاه‌های نظارتی اجرا می‌شود و متخلفان، طبق قانون به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

در راستای اجرای طرح «شمیم ماه مهر»، بازرسان جهاد کشاورزی با رصد نظارتی، تخلفات در توزیع گوشت تنظیم بازار توسط شرکت بسته‌بندی گوشت را شناسایی کردند.

امرالهی، حجم این تخلف را قابل توجه دانست و گفت: شرکت متخلف حدود ۶۰ تن گوشت تنظیم بازار را خارج از شبکه رسمی توزیع کرده بود که پس از شناسایی و اعمال قانون با تشکیل پرونده تعزیراتی به ارزش ۱۶۸ میلیارد ریال به تعزیرات معرفی شد.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی هشدار داد: چنانچه شرکت‌های بسته‌بندی ضوابط توزیع را رعایت نکنند، بازرسان ضمن برخورد قانونی از توزیع محموله گوشت تنظیم بازار جلوگیری می‌کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج