۱۴۵۷۵۰۹
۲۱۵
۲۱۵
پ

طراحی فراری منصوری جنجال به پا کرد

تیونر مشهور و معتبر منصوری به‌تازگی از اولین سفارشی‌سازی خود بر روی فراری پوروسانگوئه رونمایی کرد. نسخه تغییریافته پوروسانگوئه این‌بار با چهره‌ای عجیب و اصلاحات سنگین به میدان آمده است.

خبر آنلاین_ امیرمسعود عابدین: تیونر مشهور و معتبر منصوری به‌تازگی از اولین سفارشی‌سازی خود بر روی فراری پوروسانگوئه رونمایی کرد. نسخه تغییریافته پوروسانگوئه این‌بار با چهره‌ای عجیب و اصلاحات سنگین به میدان آمده است.

طراحی فراری منصوری جنجال به پا کرد

تیونر آلمانی-سوئیسی منصوری برای اولین‌بار از نسخه سفارشی‌سازی شده فراری پوروسانگوئه، اولین شاسی‌بلند این کمپانی ایتالیایی رونمایی کرد. این اصلاحات سنگین انجام شده بر روی پوروسانگوئه به‌گونه‌ای است که به مذاق بسیاری خوش نیامده و بسیار زشت تلقی شده است.

شرکت منصوری در سال ۱۹۸۹ توسط یک ایرانی‌تبار، بنام کوروش منصوری تأسیس شد. این شرکت که در سال‌های نخست در زمینه ارائه خدمات مهندسی و تأمین قطعات مختلف خودرو، برای شرکت‌های مطرح تیونیگ فعالیت می‌کرد، در اواسط دهه ۱۹۹۰ با هدف توسعه فعالیت‌هایش، به شهر مونیخ آلمان نقل مکان کرد و تمرکز خود را بر تیونینگ و توسعه مدل‌های خاصی از خودروهای شرکت‌های رولزرویس، بنتلی، استون مارتین و فراری معطوف نمود.

شرکت منصوری در سال ۲۰۰۱، نخستین کارخانه تولیدی خود را راه‌اندازی کرد که در پی آن به‌طور مستقل، اقدام به تولید قطعات و تجهیزات مورد نیاز تیونینگ خودروهای سفارشی خود نمود. این شرکت هم‌اکنون دارای ۲ کارخانه تولیدی در کشورهای آلمان و سوئیس می‌باشد و دفاتر بین‌المللی آن، در شهرهای اوساکا، سئول، لس آنجلس، ابوظبی و سنگاپور مستقر می‌باشند.

منصوری به‌تازگی از اولین نسخه تغییریافته فراری پوروسانگوئه با نام Pugnator در نمایشگاه موناکو رونمایی کرد. به نظر برخی از افراد، این خودرو نسبت به نسخه اصلی خود زشت به نظر می‌رسد؛ البته که زیبا بودن یا نبودن یک خودرو بحثی سلیقه‌ای است.

طراحی فراری منصوری جنجال به پا کرد

تغییرات متعددی مانند خطوط و لبه‌های اضافه شده در کنار کیت عریض، ادوات فیبر کربنی مرمری، ورودی‌ها و خروجی‌ها، بال‌ها و یک اسپویلر عظیم دیده می‌شوند. رینگ‌های سبک وزن فورج شده FC.۵ منصوری با ابعاد ۲۲ اینچ در جلو و ۲۳ اینچ در عقب نیز خودنمایی بسیاری دارند.

طراحی فراری منصوری جنجال به پا کرد

منصوری به پوروسانگوئه قدرت بیشتری داد. با به روز رسانی ECU و یک اگزوز اسپرت چهارگانه جدید، این خودرو اکنون ۷۵۵ اسب بخار قدرت و ۷۲۹ نیوتون‌متر گشتاور را از یک موتور ۶٫۵ لیتری V-۱۲ تولید می‌کند. نسخه اصلی پوروسانگوئه با قدرت ۷۱۵ اسب بخار و ۷۱۵ نیوتون‌متر گشتاور عرضه می‌شود.

طراحی فراری منصوری جنجال به پا کرد

نمای داخلی زیباتر به نظر می‌رسد. چرم سفید با دوخت قرمز تقریباً هر اینچ از فضای داخلی را می‌پوشاند و لوگوهای Mansory به وفور وجود دارند. فرمان و داشبورد دارای بخش‌های فیبر کربنی قرمز هستند تا با ظاهر بیرونی مطابقت داشته باشند.

طراحی فراری منصوری جنجال به پا کرد

منصوری قصد دارد فقط هفت عدد از این نسخه تغییریافته را بسازد، البته هنوز قیمت آن‌ها را اعلام نکرده است. با توجه به انتظاراتی که از منصوری داریم، باید با قیمتی بیشتر از قیمت پایه ۴۲۳۶۸۶ دلاری پوروسانگوئه (معادل ۲۵ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان) مواجه شویم.

طراحی فراری منصوری جنجال به پا کرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج