۱۴۵۷۳۶۹
۴۶۸
۴۶۸
پ

تولید سس گوجه‌فرنگی توسط خودروساز مشهور

فولکس واگن به دلیل تولید خودروهای بادوام خود شهرت دارد و یکی از بزرگترین خودروسازان جهان به شمار می‌رود. با این حال این شرکت آلمانی محصولات غذایی را نیز به تولید می‌رساند.

گجت نیوز: فولکس واگن به دلیل تولید خودروهای بادوام خود شهرت دارد و یکی از بزرگترین خودروسازان جهان به شمار می‌رود. با این حال این شرکت آلمانی محصولات غذایی را نیز به تولید می‌رساند.

پس از گذشت چنددهه، بار دیگر سس کچاپ فولکس واگن وارد بازار مواد غذایی شده است. البته تمامی این سس‌ها در همان ابتدای عرضه فروخته شدند!

تولید سس گوجه‌فرنگی توسط خودروساز مشهور

سس کچاپ فول واگن با برند Gewürz شناخته می‌شود. این سس برای نخستین بار در سال 1996 ساخته شد و حتی به عنوان یکی از قطعات فولکس واگن شناخته می‌شود. شرکت آلمانی کد قطعه 00010 ZDK-259-101را به این سس اختصاص داده است. پس از حدود 30 سال، بار دیگر این سس در فروشگاه‌های ایالات‌متحده عرضه شد و تمامی آن‌ها در مدت کوتاهی فروش رفت. عرضه سس کچاپ فولکس واگن در ایالات‌متحده، به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد حضور این خودروساز در بازار آمریکا انجام شده است.

سس کچاپ تنها خوراکی تولید شده توسط فولکس واگن نیست، چرا که این شرکت در تولید سوسیس نیز تبحر دارد. این سس یعنی Gewürz در واقع به عنوان مکمل برای سوسیس‌های فولکس واگن عرضه شد که با نام currywurst شناخته می‌شوند. فولکس واگن از سال 1973 تولید سوسیس را آغاز کرد. به گفته این شرکت، سوسیس با ادویه منحصر به فرد ترکیب می‌شود، به صورت برش‌های کوچک در یک کاسه قرار می‌گیرد و سپس به سس آغشته خواهد شد.

تولید سس گوجه‌فرنگی توسط خودروساز مشهور

فولکس واگن برای جلب توجه مشتریان، از بلاگرهای معروف خودرویی همچون «جیمی اور (Jamie Orr)» کمک گرفته است. جیمی اور بطری‌های سس فولکس واگن را از دفتر مرکزی این شرکت در وولفسبورگ می‌گیرد و در رویدادهای خودرویی مختلف به افراد هدیه می‌دهد. به گفته فولکس واگن برگزاری جشن با مواد غذایی این شرکت، نشان می‌دهد که شرکت آلمانی به چیزی فراتر از فروش خودرو فکر می‌کند. به گفته «راشائل زالوزک» مدیر فولکس واگن در آمریکا: «ما در حال جشن گرفتن داستان‌ها، خاطرات، اشتیاق، و همه چیزهای سرگرم کننده و غیرمنتظره هستیم که فولکس واگن را به برند امروزی تبدیل می کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج