۱۴۵۷۱۵۵
۴۱۶
۴۱۶
پ

شیر بلوچستان در ایرانشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل شرارت‌های سریالی این شهرستان معروف به "شیر بلوچستان " به همراه پنج نفر از همدستان وی خبر داد.

ایرنا: فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل شرارت‌های سریالی این شهرستان معروف به "شیر بلوچستان " به همراه پنج نفر از همدستان وی خبر داد.

شیر بلوچستان در ایرانشهر دستگیر شد

سرهنگ مهدی رشنودی اظهار کرد: در چند ماه اخیر، در پی شرارت های سریالی فردی مسلح معروف به "شیر بلوچستان" در ایرانشهر و قدرت نمایی او با سلاح های نیمه سنگین،نارنجک و انتشار عکس ها و کلیپ‌هایی در این خصوص توسط این فرد در فضای مجازی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: این شرور مسلح و تحت تعقیب، در چند ماه گذشته ضمن ارتباط با چند نفر دیگر با تشکیل گروه ۶ نفره، سعی در ناامن جلوه دادن شهرستان را داشته که طی چند ماه اخیر به طور مخفیانه به زندگی خود ادامه می‌داد.

فرمانده انتظامی ایرانشهر تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری این شرور ادامه داشت تا اینکه مأموران انتظامی مدتی قبل سرنخ هایی از حضور مجدد این فرد در سطح شهرستان به دست آوردند.

وی بیان کرد: سرانجام با تلاش شبانه روزی پلیس و با انجام یک سری اقدامات تخصصی مخفیگاه این شرور در یکی از محلات ایرانشهر شناسایی و روز گذشته متهم به همراه پنج نفر از اعضای این گروه در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ رشنودی با اشاره به توقیف یک دستگاه موتور سیکلت و سه قبضه سلاح کلت کمری و مهمات جنگی متعلق به این شرور و همدستانش در بازرسی از مخفیگاه این باند خاطر نشان کرد : این متهمان سوابق سرقت مسلحانه خودرو ، موتور ، تلفن همراه ، آدم ربایی و سرقت طلا و جواهرات در سوابق این شرور و اعضای این باند بوده که پس از تشکیل پرونده برای سیر مر احل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج