۱۴۵۶۹۵۷
۲۶۰
۲۶۰
پ

تازه‌ترین خبر از وضعیت حادثه معدن طبس

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از انتقال پیکر یک کارگر محبوس شده معدن طبس ساعاتی قبل به خارج از معدن خبر داد و گفت: انتظار می رود تا ساعت سه یا چهار صبح -چهارشنبه- به پیگر ۹ کارگر محبوس شده دیگر برسیم.

خبرگزاری ایرنا: رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از انتقال پیکر یک کارگر محبوس شده معدن طبس ساعاتی قبل به خارج از معدن خبر داد و گفت: انتظار می رود تا ساعت سه یا چهار صبح -چهارشنبه- به پیگر ۹ کارگر محبوس شده دیگر برسیم.

تازه‌ترین خبر از وضعیت حادثه معدن طبس

محمدحسن نامی سه شنبه شب در گفت و گویی در خصوص آخرین وضعیت حادثه معدن طبس اظهار کرد: دیشب قول داده بودیم بین ساعت هشت تا ۱۲ امروز به افراد محبوس شده در معدن خواهیم رسید اما به یک توده سنگ بسیار بزرگ برخوردیم و همین باعث کندی کار شد.

وی ادامه داد: حتی به وزیر کشور که هر یکساعت پیگیر وضعیت معدن طبس است این قول را داده بودیم در نهایت انتظار ما این است تا ساعت سه یا چهار امشب به کارگران محبوس شده برسیم.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اظهار کرد: ساعتی قبل پیکر یکی از کارگران به بیرون از معدن منتقل شد و هنوز ۹ نفر دیگر در معدن محبوس هستند که تلاش می کنیم اجساد این عزیزان را به صورت سالم به بیرون منتقل کنیم.

وی عنوان کرد: برای اینکه پیکر کارگران محبوس شده را سالم به بیرون از معدن منتقل کنیم نیاز به کار زیاد دارد یعنی باید دقت کنیم چون چند متر باقیمانده انتهای معدن همان محل انفجار و ریزش معدن است.

حادثه انفجار معدن حوالی ساعت ۲۱ شنبه شب ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ به دلیل تصاعد آنی گاز متان در معدن زغال‌سنگ شرکت معدنجو روی داد که ۲ بلوک B و C تحت تاثیر قرار گرفتند و تعدادی از نیروها دچار حادثه و محبوس شدند.

با توجه به غلظت گاز متان در تونل‌ها عملیات آواربرداری، تخلیه گاز، خارج کردن مصدومان و جان‌باختگان مرحله به مرحله پیش رفت و هشت گروه پنج نفره HSE از امدادگران تخصصی معادن زغال‌سنگ از زمان وقوع حادثه تاکنون مشغول امداد رسانی هستند.

بنا بر اعلام مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی تمامی افرادی که در معدن محبوس هستند به عنوان فوتی محسوب شده و حادثه انفجار معدن طبس تاکنون ۴۹ فوتی داشته است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج