۱۴۵۶۹۵۱
۱ نظر
۲۴۹۷
۱ نظر
۲۴۹۷
پ

یک گفت‌وگو با دو تولیدکننده محتوای ویدئویی؛

این زن و شوهر جوان ماهی ۲۰۰ میلیون درآمد اینترنتی دارند

شادی واعظی از کاربران فعال در حوزه تولید محتوای ویدئویی مرتبط با گیم در سایت آپارات، درباره فعالیت‌های خود توضیح داد: از مهرماه ۱۴۰۱ فعالیتم را در سایت آپارات آغاز کردم.

برترین‌ها: شادی واعظی از کاربران فعال در حوزه تولید محتوای ویدئویی مرتبط با گیم در سایت آپارات، درباره فعالیت‌های خود توضیح داد: از مهرماه ۱۴۰۱ فعالیتم را در سایت آپارات آغاز کردم. پلتفرمی که به‌نظرم هم به‌دلیل داخلی بودن و هم به‌دلیل امکان درآمدزایی بالا، بستر بسیار مناسبی برای فعالیت محسوب می‌شود. هر سایتی طبیعتا نقاط ضعفی هم دارد اما تا به اینجا و با توجه به به‌روزرسانی‌های ارائه شده برای این سایت، به نظر می‌رسد فضای مساعدی برای پیشرفت محسوب می‌شود.

این زن و شوهر جوان ماهی ۲۰۰ میلیون درآمد اینترنتی دارند

وی ادامه داد: کاربرانی که قصد ورود به این عرصه را دارند، باید مطالعه دقیقی درباره قوانین مرتبط داشته باشند. بعد از آن می‌توانند با اعتماد بنفس و بدون ترس از قضاوت شدن از سوی اطرافیان، فعالیت بسیار خوبی را در این سایت تجربه کنند. اولین‌باری که شروع به استریم در سایت کردم، احساس می‌کردم که با یک جمع رسمی قرار است مواجه شوم اما آرام‌آرام فضای کار به فضایی کاملا دوستانه برایم تبدیل شد.

این کاربر فعال در حوزه تولید محتوا، ادامه داد: درآمد حاصل از بارگذاری ویدئو در سایت آپارات، به‌گونه‌ای است که به راحتی می‌توانید ضمن تأمین تجهیزات لازم برای استریم، مانند یک شغل، درآمد مازاد ماهیانه هم برای خود داشته باشید. از این نظر اتفاقا فعالیت در این بستر را می‌توان یک شغل مطمئن و پردرآمد توصیف کرد.

واعظی افزود: من پیش از این، هم در حوزه معماری فعالیت‌هایی داشته‌ام و هم سالن زیبایی داشتم اما شغل فعلی، هم از منظر درآمد و هم از منظر ارتباط با روحیاتم، شغل بسیار مناسب‌تری برایم بوده است. درآمدی که در حال حاضر از این فعالیت دارم، تقریبا معادل ماهی ۲۰۰ میلیون تومان است.

وی با اشاره به ازدواج با یکی دیگر از فعالان مجازی و تأثیر آن بر ادامه فعالیت مشترک‌شان گفت: این اتفاق طبیعتا تأثیرگذار بود و بخشی از مخاطبان کنجکاو بودند تا آشنایی بیشتری با ما پیدا کنند. ما ویدئوهای مشترکی هم می‌گذاشتیم که برای مخاطبان جذاب بود. آشنایی ما از طریق مسابقات استریمر برتر آپارات بود و در جشن همان مراسم بود که تصمیم به آشنایی بیشتر گرفتیم.

امیرحسین امرالهی همسر شادی واعظی که خودش را معروف به «عمو امیر» در فضای مجازی معرفی می‌کند هم درباره فعالیت خود گفت: من از سال ۹۶ در حوزه گیم و استریم فعالیت داشته‌ام. طبق آنچه از مخاطبان دریافت کرده‌ام، ویژگی متمایز فعالیت‌های من در این حوزه هم مربوط به انرژی بیش از اندازه‌ای است که برای این کار می‌گذارم.

وی ادامه داد: علاوه‌بر این انرژی استمرار فعالیت در این حوزه بسیار مهم است. بچه‌هایی که وارد این کار می‌شوند نباید ناامید شوند. اینگونه نباشد که بعد از یک سال کار کردن، اگر به سطحی که انتظارش را داشتند نرسیدند، این کار را رها کنند. مهم این است که مداوم فعالیت خود را ادامه دهید و تسلیم نشوید.

این کاربر مجازی تأکید کرد: برای حضور در این عرصه البته باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته  باشید و هدف‌گذاری‌تان هم مشخص باشد. اینگونه نیست که بدون هیچ برنامه‌ای بتوانید در این حوزه موفق باشید. حتی زمان بارگذاری ویدئوها و یا تام استریم را باید از قبل برنامه‌ریزی کرده باشید.

امرالهی با تأکید بر اینکه اصلی‌ترین بستر فعالیتش سایت آپارات است، درباره این انتخاب گفت: کاربری‌ام در این سایت شاید در ابتدا اتفاقی بود اما در ادامه شرایط به‌گونه‌ای پیش رفت که ماندگار شدم. پیش‌تر علاقه‌ام این بود که در حوزه سخت‌افزار کامپیوتر فعالیت داشته باشم اما دست سرنوشت مرا به سمت تولید محتوا آورده است.

وی افزود: من حدود ۲۵ سال سن دارم، تا حوالی سال ۹۸ هم هیچ درآمدی از این فعالیت نداشتم. حتی پولی که از کار دیگر به دست می‌آوردم خرج اینترنت می‌کردم. از سال ۹۸ درآمدم فعال شد که در‌آن مقطع هر ۲ ماه شاید فقط ۱۰۰ هزار تومان درآمد داشتم! اما در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ این درآمد اوج گرفت و تا به امروز در حدود ۴ میلیارد تومان، مجموع درآمدم بوده است. 

این کاربر توضیح داد: در این مقطع سیستم درآمدزایی آپارات توسعه پیدا کرد و برای خودم هم این فعالیت بسیار جدی‌تر شد. با نظم و برنامه‌ریزی دقیق‌تر توانستم درآمدم را افزایش دهم و در حال حاضر هم به‌عنوان یک شغل به آن نگاه می‌کنم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      والا مردم ندارم ندارمشون به حکومته ادم یه چیزایی میبینه چهارشاخ میمونه ادم میشناسم عرضه نداشت پول به اندازه یه نون بربری پیدا کنه الان یک مدت است زده تو کار فروش اینترنتی و ارسال گلسر به تمام نقاط ایران و تهران و جالبش هم اینجاست همچین خوب مردم پول به این جور چیزها که به فکرت هم نمیرسه میدن میمونه شما برو یه نگاه به مراکز پست و ارسال مرسولات بتداز وقت نمیکنند سرشون رو بخا رونند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج