۱۴۵۶۸۶۵
۶۰۰
۶۰۰
پ

جزییات قتل فجیع دختر ۱۶ ساله کنار اتوبان

تابستان امسال کشف جسد دختر جوانی در یکی از اتوبان‌های تهران توسط خودروی‌های عبوری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

تسنیم: تابستان امسال کشف جسد دختر جوانی در یکی از اتوبان‌های تهران توسط خودروی‌های عبوری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

به دنبال اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به همراه قاضی محمدجواد شفیعی بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

جزییات قتل فجیع دختر ۱۶ ساله کنار اتوبان

تیم جنایی در محل حادثه با جسد سوخته دختر ۱۶ ساله ناشناسی مواجه شدند که هدف ضربات مهلک سنگ قرار گرفته و به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مقتول در جریان یک درگیری قربانی جنایت شده و قاتل پس از ارتکاب جرم اقدام به آتش زدن جسد کرده است.

کارآگاهان که در جریان بررسی‌های میدانی متوجه وجود دوربین‌های مداربسته اتوبان شده بودند، آنها را مورد بازبینی قرار دادند و لحظه به لحظه فیلم صحنه جنایت را مشاهده کردند. مشخص شد که مقتول و پسر جوانی با یک موتورسیکلت به محل مورد نظر رفته، اما دقایقی بعد به دلایل نامشخصی پسر جوان بی‌رحمانه یک سنگ بزرگ را از کنار اتوبان برداشته و سر دختر ۱۶ ساله را هدف ضربه قرار داده بود.

شناسایی هویت مقتول

تحقیقات همچنان ادامه داشت تا اینکه زن جوانی به پلیس آگاهی رفت و گم شدن خواهر ۱۶ ساله خود را اعلام کرد. در این شاخه از تحقیقات مشخص شد که این دختر گمشده همان مقتول پرونده قتل اتوبان است.

پس از اینکه خواهر مقتول در پزشکی قانونی کهریزک هویت جسد را تأیید کرد، ماجرا را اینطور توضیح داد: خواهرم با پسر جوانی رابطه عاشقانه داشت، اما آن پسر به‌خاطر ارتکاب سرقت به زندان افتاد.

وی افزود: پس از این ماجرا خواهرم با دوست صمیمی پسری که زندان رفته بود، به نام نیما، رفت و آمد پیدا کرد. صبح روزی که او ناپدید شد، به من پیام داد که قصد دارد با نیما بیرون برود.

زن جوان ادامه داد: هنگامی که خیلی نگران شدم، به نیما زنگ زدم، اما او مدعی شد که از خواهرم خبری ندارد و برای تفریح به شیراز رفته است. پس این تماس به پلیس آگاهی آمدم تا موضوع فقدان را اعلام کنم که متوجه شدم خواهرم به قتل رسیده است.

دستگیری قاتل در مولوی

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پس از دریافت این اطلاعات مهم اقدامات فنی را کلید زدند و متوجه شدند که نیما به عنوان پیک موتوری در یک غذافروشی در یوسف‌آباد کار می‌کند و به دروغ گفته که در شیراز است.

تیم جنایی در گام بعدی، با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را در خیابان مولوی شناسایی کردند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس نیما را در یک عملیات ضربتی به دام انداختند.

اعتراف به قتل دختر ۱۶ ساله

متهم در جریان تحقیقات ابتدایی ابتدا منکر هرگونه ارتباط با مقتول بود، اما پس از مواجهه با فیلم‌های دوربین مداربسته اتوبان کردستان جنوب به ارتکاب جنایتی هولناک اعتراف کرد و گفت: پس از اینکه دوستم به‌خاطر سرقت به زندان افتاد، با دختر جوان ارتباط برقرار کردم.

وی ادامه داد: شب حادثه برای وقت‌گذرانی به فضای سبز کنار اتوبان رفتیم، اما دختر ۱۶ ساله به من فحاشی کرد که در یک لحظه کنترلم را از دست دادم و با سنگی که کنار اتوبان قرار داشت او را به قتل رساندم.

مرد جنایتکار اظهار کرد: پس از ارتکاب جنایت، برای اینکه مقتول شناسایی نشود، از موتورسیکلت خود بنزین کشیدم و جسد را آتش زدم. بعد در خانه شوهرخاله‌ام مخفی شدم و به دروغ به خواهر مقتول گفتم برای تفریح به شیراز رفته‌ام.

پس از این اعترافات تکان‌دهنده، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتندف با اقدامات اطلاعاتی گسترده، تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

با دستور قاضی شفیعی از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، متهم به منظور روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج