۱۴۵۶۲۴۲
۱۴ نظر
۹۶۲
۱۴ نظر
۹۶۲
پ

ورود اتباع افغانستانی به این استان ممنوع شد

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه بر ممنوعیت ورود اتباع افغانی به کرمانشاه تاکید کرد و گفت: برخورد شدید در انتظار کارفرمایانی است که اتباع غیرمجاز افغانی را بکارگیری کنند.

ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه بر ممنوعیت ورود اتباع افغانی به کرمانشاه تاکید کرد و گفت: برخورد شدید در انتظار کارفرمایانی است که اتباع غیرمجاز افغانی را بکارگیری کنند.

حمیدرضا کریمی در جمع خبرنگاران، با اشاره به ممنوعیت ورود اتباع غیرمجاز افغان به کرمانشاه، اظهار کرد: طبق مصوبات کمیسیون ساماندهی اتباع افاغنه، وزارت کشور و همچنین شورای تامین استان، حضور اتباع غیرمجاز افغانی در استان کرمانشاه ممنوع است.

ورود اتباع افغانستانی به این استان ممنوع شد

وی افزود: علیرغم ممنوعیت ورود اتباع افغانستانی به کرمانشاه، گزارش‌هایی دریافت می‌شود مبنی براینکه در بسیاری از نقاط استان اعم از شهری و روستایی نسبت به بکارگیری اتباع غیرمجاز افغانی اقدام می‌شود.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا تمام دستگاه‌های متولی به ویژه فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، ادارات جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت و معدن و .... مکلف هستند با محوریت اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی و حمایت فرماندهی انتظامی استان نسبت به شناسایی و تعیین تکلیف اتباع افغانی در سطح استان کرمانشاه اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ کارفرمایی در استان حق بکارگیری اتباع غیرمجاز افغانی را ندارد، عنوان کرد: در صورت مشاهده چنین تخلفی باید کارفرمایان متخلف به مراجع قضایی معرفی شوند تا برای آنها پرونده تشکیل و برخورد قضایی صورت گیرد.

کریمی خاطرنشان کرد: به همه دادستان‌های شهرستان‌های تابعه نیز دستور داده شده با مهاجرین غیرقانونی برخورد شود و با کسانی که به این اتباع غیرمجاز کار یا منزل مسکونی اجاره می‌دهند، برخورد قضایی صورت گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • علی

      دادستانی ونیروانتظامی بیرون نکنندماخودمون دست بکارمیشیم خوشبختانه کرمانشاه افغانی نداره

      پاسخ ها

      • ناشناس

        من کرمانشاهی هستم و تابحال یک افغانی هم اینجا ندیدم و بهمین علت حس زندگی در ایران عزیز رو دارم نه مثل تهرانیها که در اصل دارن تو کابل زندگی می کنن

    • ناشناس

      درودبر شما دادستان محترم اجازه ندهید اتباع مجرم افاغنه در استانمان لانه کنند .

    • ناصر پور

      کل افغانها را هرچه زودتر بیرون‌کنید ما آرامش وآسایش می خواهیم اگر بیرون نکنید خودمان دست بکار میشویم وهر اتفاقاتی افتاد مسئولیتش با دولت است که به مطالبات ملی اهمیتی نمی دهد

    • افرین

      افرین افرین افرین

    • ناشناس

      دمشون گرم

    • کوروش

      درود بر دادستان و مردم عزیز کرماشان

    • علی

      درود بر استاندار کرمانشاه که برای خروج افغانهای دشمن ایران اقدام کرده ، دستت درد نکنه ممنون... امیدواریم همه استاندار ها جرات چنين کاری رو داشته باشند...

    • ناشناس

      درود به شرفتان پهلوانان

    • ناشناس

      افغانی را از اصفهان بیرونم کنی

    • ناشناس

      کل ایران چرا یه استان

    • ناشناس

      اخراج همشون همون غیرقانونی ها قانونی کردن

    • ناشناس

      افرین

    • ناشناس

      از همه جا اخراج کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج