۱۴۵۵۸۹۴
۳۹۰
۳۹۰
پ

نطق طوفانی نماینده ایران در سازمان ملل

سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نشست شورای امنیت با اشاره به جنایات اخیر اسرائیل در لبنان اعلام کرد: شورای امنیت باید اقدامات قاطعی برای پایان دادن به فعالیت‌های شرورانه این رژیم در منطقه انجام دهد.

ایرنا: سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نشست شورای امنیت با اشاره به جنایات اخیر اسرائیل در لبنان اعلام کرد: شورای امنیت باید اقدامات قاطعی برای پایان دادن به فعالیت‌های شرورانه این رژیم در منطقه انجام دهد.

نطق طوفانی نماینده ایران در سازمان ملل

امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل روز جمعه به وقت محلی در نشست شورای امنیت درباره سوریه گفت: حملات تروریستی وحشیانه‌ای که با هدف کشتار جمعی غیرنظامیان بی‌گناه در لبنان توسط رژیم اسرائیل در تاریخ‌های ۱۷ و ۱۸ سپتامبر و همچنین در بخشی از سوریه انجام شد، نقض آشکار حقوق بین‌الملل، به‌ویژه حقوق بین‌الملل بشردوستانه و حقوق بشر است و جنایتی علیه بشریت به شمار می‌آید.

ارشدترین دیپلمات جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل افزود: جمهوری اسلامی ایران به شدت این حملات تروریستی هولناک را محکوم می‌کند و از شورای امنیت می‌خواهد که رژیم اسرائیل را محکوم کند و اقدامات قاطعی برای پایان دادن به فعالیت‌های شریرانه آن در منطقه انجام دهد.

ایروانی درباره سوریه نیز گفت: ما به‌طور قاطع به یک راه‌حل سیاسی برای بحران سوریه پایبند هستیم. هرگونه راه‌حلی باید کاملاً به حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه احترام بگذارد، حضور غیرقانونی نیروهای خارجی، از جمله نیروهای ایالات متحده را پایان دهد، از بهره‌برداری ایالات متحده از منابع سوریه جلوگیری کند و همچنین حمایت مداوم رژیم اسرائیل و ایالات متحده از گروه‌های تروریستی را متوقف سازد.

او تصریح کرد: ایالات متحده و هم‌پیمانانش همچنان به سیاست شکست‌خورده تحریم‌های یک‌جانبه و غیرانسانی خود ادامه می‌دهند و عملاً از آن‌ها به عنوان ابزاری برای مجازات جمعی مردم سوریه استفاده می‌کنند.

سفیر ایران اضافه کرد: همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته‌ایم، این اقدامات زیان‌بار باید به‌عنوان یک تعهد قانونی و ضرورت اخلاقی لغو شوند، زیرا تنها موجب ایجاد سختی‌های غیرضروری و مانع از بهبود سوریه می‌شوند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج