۱۴۵۵۷۳۵
۹۶
۹۶
پ

یک پلتفرم آموزش آنلاین به کمک معلمان آمد

سال تحصیلی جدید به زودی آغاز می‌شود و این روزها در سراسر کشور خانواده‌‌ها در حال آماده‌سازی فرزندانشان برای بازگشایی مدارس هستند.

برترین‌ها: سال تحصیلی جدید به زودی آغاز می‌شود و این روزها در سراسر کشور خانواده‌‌ها در حال آماده‌سازی فرزندانشان برای بازگشایی مدارس هستند.

یک پلتفرم آموزش آنلاین به کمک معلمان آمد

بسیاری از خانواده‌ها امکان گرفتن معلم خصوصی برای آموزش بیشتر فرزندانشان را ندارند زیرا هزینه‌های گزافی‌ را در پی دارد. از طرفی، اکثر معلمان به دنبال یک شغل دوم هستند که بدون نیاز به تغییر حوزه کاری، بتوانند در آن فعالیت کنند و به درآمد برسند.

تا پیش از آغاز به کار «فیلیمومدرسه» در این حوزه، هیچ پلتفرمی نبود که به‌صورت آنلاین اما کارشناسی شده، کار کند. نکته حائز اهمیت که این پلتفرم آموزشی را از باقی پلتفرم‌های موجود در حوزه آموزش جدا می‌کند، این است که این برنامه، علاوه بر دانش‌آموزان برای والدین و معلمان نیز کارآمد است. 

این پلتفرم تاکنون مورد توجه و استقبال دانش‌آموزان در ایران و حتی کشورهای همسایه قرار گرفته است و در جدیدترین امکانی که در دسترس مخاطبانش گذاشته، از تمام معلمان در سراسر ایران درخواست همکاری دارد تا در سال تحصیلی جدید درصورت تمایل در این پلتفرم عضو شوند و همکاری کنند.

باتوجه به اینکه اکثر محتوای این پلتفرم به صورت ویدئو است و این ویدئوها توسط معلمان باتجربه ضبط و تولید می‌شوند و یک تیم خلاق در تولید به آنها ایده می‌دهند، باقی معلمان با استفاده از این پلتفرم در سراسر کشور علاوه بر خلق ایده‌های خلاقانه برای نحوه مدیریت کلاس، می‌توانند از محتوای فیلیمومدرسه برای آموزش دانش‌آموزانشان در مدرسه استفاده کنند.

استفاده از محتوای این پلتفرم باعث می‌شود یادگیری معکوس رخ بدهد و یادگیری را‌حت‌تر شود. معلمان می‌توانند به دانش آموزان توصیه کنند که ویدیوی آموزشی هر درس را از روز قبل ببینند. به این صورت در کلاس، آموزش، یادگیری و حتی جمع‌بندی مطالب درسی سریعتر اتفاق می‌افتد. 

فیلیمومدرسه راهی است که دانش‌آموزان می‌توانند برای جبران عقب ماندگی‌های درسی خود یا آموزش بیشتر از آن استفاده کنند و به دروس خود مسلط شوند. این پلتفرم که از سال ۱۳۹۹ رونمایی شد، در مدت کوتاهی توانست جایگاه خود را در میان دانش‌آموزان پیدا کند و امروز یکی از پلتفرم‌های جامع در زمینه آموزش محسوب می‌شود که البته همچنان در حال تکمیل مسیر آموزشی خود است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج