۱۴۵۵۱۵۸
۴ نظر
۳۰۵۷
۴ نظر
۳۰۵۷
پ

پژمان و محیا با گاز زدن غذا، صداوسیما را به اوج رساندند!

یک سکانس عاشقانه از سریال غریبه در شبکه‌های اجتماعی سوژه شده است. این مجموعه تلویزیونی در یک اقدام عجیب برای نمایش عشق و علاقه بازیگر زن و مرد سریال در دوران نامزدی از یک لقمه غذا استفاده کرده است.

برترین‌ها: یک سکانس عاشقانه از سریال غریبه در شبکه‌های اجتماعی سوژه شده است. این مجموعه تلویزیونی در یک اقدام عجیب برای نمایش عشق و علاقه بازیگر زن و مرد سریال در دوران نامزدی از یک لقمه غذا استفاده کرده است.

پژمان و محیا با گاز زدن غذا، صداوسیما را به اوج رساندند!

مجله سینما 120 نوشت: آن‌چه می‌بینید لحظاتی از سکانس سریال «غریبه» شبکه سه است. جایی که کارگردان برای نمایش عاطفه میان مرد و زن، از یک لقمه غذا بهره برده است. راحله (محیا دهقانی) از نامزدش می‌خواهد به خانه آن‌ها برود اما سینا (پژمان بازغی) می‌گوید دیروقت است. موقع خداحافظی باز هم تعارف می‌کند ولی سینا باید برود. راحله خانم لقمه‌ای به‌دست محبوب می‌دهد و او همان‌جا در میان لبخند و خوشحالی آن را گاز می‌زند. و این‌گونه عشق‌بازیِ دوران نامزدی، مشابهت‌سازی می‌شود و موسیقی هم به انتقال بیشتر منظور سکانس دامن می‌زند.

ماجرا را به چشم «فان» می‌بینیم؛ چون می‌دانیم در سیستم بسته فیلمسازی، برای نزدیک شدن به واقعیت‌ها، کار چقدر سخت است؛ خاصه در تلویزیون. این سکانس، بهانه‌ای است برای ورود به بحث درباره سریال «غریبه» که بزودی تمام می‌شود.

مثلا اخیرا محیا دهقانی گفته: «به نظرم روابط گفتمانی بین راحله و سینا آموزشی برای زوج‌هایی است که نمی‌توانند با هم صحبت کنند.» ما که سریال را دیدیم چنین چیزی دریافت نکرده‌ایم؛ چون اساس شکل ارتباط شخصیت‌ها غیرواقعی است و نکته‌ای که دهقانی بر آن تاکید دارد، در سریال شبکه سه قوام نیافته.

«غریبه» ساخته سروش محمدزاده شروع نسبتا خوبی داشت. اتفاقاتی مثل سرقت، زنده بودن تلما، گذشته سینا، قاچاق دارو و... انگیزه‌هایی برای تماشای سریال بودند. در ادامه اما قصه بیش از حد کش آمد، گره‌افکنی و گره‌گشایی‌ها ساده‌انگارانه شد و تم معمایی-پلیسی سریال رنگ کلیشه گرفت.

ایراد دیگر «غریبه» عملکرد ضعیف بازیگران آن است که باوجود چالش‌ها و موقعیت‌های خاص کاراکترها، شاهد بازی درخشان نیستیم. راحت‌تر بگوییم؛ این سریال نقطه تاریک کارنامه پژمان بازغی، محیا دهقانی، حمید گودرزی، بهار قاسمی و... است.

پژمان و محیا با گاز زدن غذا، صداوسیما را به اوج رساندند!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      آب و بریز همونجا که میسوزه

    • ناشناس

      بیت المال فقرا خرج چه جنگولک بازیها که نمیشه

    • ناشناس

      واقعا باید ... به ...بیکاری که این متن رو نوشته

    • ناشناس

      آببستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج