۱۴۵۴۴۳۳
۷۱۱
۷۱۱
پ

رپورتاژ آگهی

راز صافی و جوانی پوست سلبریتی‌ها

سلبریتی‌ها در کنار استفاده از محصولات مراقبتی پوست، رژیم‌های غذایی مغذی و سالم، استراحت کافی و مراقبت از پوست در برابر نور خورشید؛ از روش‌های نوین همچون تزریق فیلرهای هیبریدی نیز غافل نمی‌شوند. کلید موفقیت آنها نیز همین محصول است. اگر نمی‌دانید فیلر هیبریدی چیست و چه تأثیراتی در جوان‌سازی صورت دارد با ما همراه باشید.

شما در پوست اغلب سلبریتی‌ها هیچ اثری از جای جوش، تیرگی زیر چشم، منافذ باز یا پوست چروک‌خورده نمی‌بینید. زوایای صورت سلبریتی‌ها نیز بسیار حرفه‌ای و دقیقاً متناسب با یکدیگر و مطابق با استانداردهای زیباشناختی صورت تنظیم شده‌اند. این پوست‌های درخشان و زیبا، نتیجهٔ مراقبت‌های دقیق و مداوم این افراد از سلامت و زیبایی پوست خود است. مطمئن باشید که افراد مشهور و سلبریتی‌ها از روش‌های تهاجمی همچون جراحی و روش‌های پرخطر اصلاً استفاده نمی‌کنند. در عوض آنها از روش‌های نوین و غیرجراحی و کم تهاجمی برای صافی و جوانی پوست خود استفاده می‌کنند. سلبریتی‌ها در کنار استفاده از محصولات مراقبتی پوست، رژیم‌های غذایی مغذی و سالم، استراحت کافی و مراقبت از پوست در برابر نور خورشید؛ از روش‌های نوین همچون تزریق فیلرهای هیبریدی نیز غافل نمی‌شوند. کلید موفقیت آنها نیز همین محصول است. اگر نمی‌دانید فیلر هیبریدی چیست و چه تأثیراتی در جوان‌سازی صورت دارد با ما همراه باشید.

اسرار سلبریتی‌ها: سلبریتی‌ها چگونه از پرکننده‌های پوستی برای زیبایی بی‌انتها استفاده می‌کنند؟

سلبریتی‌ها اغلب در کانون توجه قرار دارند و ظاهر آن‌ها می‌تواند به طور قابل‌توجهی بر حرفه آنها تأثیر بگذارد. حفظ ظاهری جوان و پر جنب‌وجوش فقط مربوط به غرور و اعتمادبه‌نفس آن‌ها نیست، بلکه یک ضرورت حرفه‌ای است. در عصر جدید فیلرهای پوستی راه‌حل حفظ و افزایش زیبایی بسیاری از ستاره‌ها تبدیل شده‌اند و راه‌حلی غیرجراحی برای کاهش علائم اجتناب‌ناپذیر پیری ارائه می‌دهند. فیلرهای  پوستی با درمان‌ها و ریزه‌کاری‌های ظریف گرفته تا تغییرات قابل‌توجه‌تر به افراد مشهور کمک می‌کنند زیبایی خود را حفظ کنند.

راز صافی و جوانی پوست سلبریتی‌هاراز صافی و جوانی پوست سلبریتی‌ها

آشنایی با فیلرهای پوستی

فیلرهای پوستی، درمان‌های تزریقی هستند که برای بازگرداندن حجم، صاف‌کردن چین‌وچروک‌ها و بهبود خطوط صورت طراحی شده‌اند. رایج‌ترین انواع پرکننده‌ها عبارت‌اند از:

پرکننده‌های هیالورونیک اسید:HA فیلرهای HA مانند نوکسیول Nuxiwell به دلیل خاصیت آبرسانی خود شناخته شده‌اند و باعث افزایش چشمگیر حجم و صافی پوست می‌شوند. نتیجه این فیلرها بلافاصله پس از تزریق قابل‌مشاهده است و مدت‌زمان ماندگاری آن‌ها بر اساس متابولیسم بدنی افراد و ناحیه تزریق بین 6 الی 12 ماه است.

فیلرهای پلی دی لاکتیک اسید: فیلرهای حاوی ترکیبات پلی لاکتیک اسید همچون جوولوک Juvelook و لنیسنا Lenisna با تحریک تولید کلاژن طبیعی بدن عمل می‌کنند و نتایج تدریجی و طولانی‌مدت را ارائه می‌دهند. این فیلرها باعث افزایش حالت ارتجاعی، سفتی، جوانی، درخشندگی، شفافیت و رفع عیوب پوست می‌شوند و نتایج آن‌ها از چند هفته پس از تزریق قابل‌مشاهده خواهد بود و بسته به نوع فیلر تا حدود 2 سال نیز ماندگاری دارند.

چرا سلبریتی‌ها فیلرهای پوستی را انتخاب می‌کنند؟

سلبریتی‌ها و افراد مشهور ترجیح می‌دهند از روش‌های ایمن، بی‌خطر، غیرجراحی، کم عارضه و غیرتهاجمی برای زیبایی خود استفاده کنند. به همین دلیل نیز از فیلرها به‌جای جراحی استفاده می‌کنند. اصلی‌ترین دلایلی که باعث می‌شود آن‌ها فیلرهای پوستی را انتخاب کنند شامل موارد زیر هستند:

1.راه‌حل غیرجراحی

فیلرهای پوستی جایگزین غیرتهاجمی برای روش‌های جراحی هستند. سلبریتی‌ها می‌توانند بدون هیچ‌گونه عارضه یا خطر جراحی و بدون پرداخت هزینه‌های مربوط به جراحی پوست خود را زیبا و جوان نگه دارند و زاویه‌های صورت خود را به حالت استاندارد برسانند.

2.نتایج فوری

سلبریتی‌ها با کمک فیلرهای پوستی بهبودهای فوری را در ظاهر خود مشاهده کنند.

3.درمان‌های قابل‌تنظیم

پرکننده‌های پوستی بسیار قابل‌تنظیم هستند و به پزشکان این امکان را می‌دهند که درمان‌ها را با نیازها و اهداف خاص هر فرد تنظیم کنند. افراد مشهور می‌توانند در یک جلسه به مشکلات متعددی مانند درمان کاهش حجم، چین‌وچروک و کانتورینگ صورت رسیدگی کنند.

4.زیبایی طبیعی

یکی از مزایای قابل‌توجه فیلرهای پوستی، توانایی دستیابی به نتایج ظریف و طبیعی است. هنگامی که فیلر پوستی به‌درستی انتخاب شود و درمان نیز صحیح انجام گیرد، بدون ایجاد تغییرات مصنوعی، زیبایی طبیعی فرد افزایش پیدا می‌کند.

راز صافی و جوانی پوست سلبریتی‌ها

7 دلیل کاربرد فیلرهای پوستی برای زیبایی بی انتها

در سال‌های اخیر، استفاده سلبریتی‌ها از فیلرهای پوستی به‌عنوان یکی از روش‌های محبوب برای بهبود ظاهر و حفظ زیبایی بی‌انتها در میان افراد مشهور افزایش‌یافته است. فیلرها به‌منظور پر کردن چین‌وچروک‌ها، افزایش حجم لب‌ها و گونه‌ها و ایجاد ظاهری جوان‌تر استفاده می‌شوند. باتوجه‌به تأثیر رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، بسیاری از افراد به دنبال الگوپذیری از سلبریتی‌ها برای دستیابی به ظاهری مشابه و زیباتر هستند.

1-صاف‌کننده چین‌وچروک و خطوط ریز

با بالارفتن سن افراد مشهور، خطوط و چین و چروک‌های ظریف ناگزیر ظاهر می‌شوند. پرکننده‌های پوستی، به‌ویژه پرکننده‌های حاوی HA، معمولاً برای صاف‌کردن این خطوط به‌ویژه اطراف دهان (چین‌های بینی و خطوط ماریونت)، چشم‌ها (پاکلاغی) و پیشانی استفاده می‌شوند. نتیجه یک پوست صاف‌تر و جوان‌تر حاصل می‌شود. فیلرهای هیالورونیک اسید نوکسیول برای نتایج فوری و کوتاه‌مدت و فیلر هیبریدی جوولوک Juvelook برای نتایج بلندمدت، تدریجی و کاملاً طبیعی برای این موارد مناسب هستند.

2-بازگرداندن حجم ازدست‌رفته

افزایش سن اغلب منجر به کاهش حجم در گونه‌ها، شقیقه‌ها و زیر چشم می‌شود. این می‌تواند چهره را توخالی و پیر به نظر برساند. سلبریتی‌ها از پرکننده‌ها برای بازگرداندن این حجم ازدست‌رفته استفاده می‌کنند و ظاهری پرتر و جوان‌تر ایجاد می‌کنند. پرکننده‌های گونه می‌توانند صورت را بلند کرده و کانتور کنند، درحالی‌که پرکننده‌های زیر چشم می‌توانند سیاهی‌ها و گودی‌ها را از بین ببرند و باعث می‌شوند ستاره‌ها سرحال و جوان به نظر برسند. به این منظور فیلرهای هیبریدی از جمله جوولوک Juvelook و لنیسنا Lenisna بهترین عملکرد را دارند.

3-پرکننده لب

لب‌های پر و کاملاً مشخص نشانه زیبایی جوانی است. بسیاری از سلبریتی‌ها از پرکننده‌های پوستی برای تقویت لب‌های خود استفاده می‌کنند، خواه به دنبال حجم دادن به لب‌ها، مشخص‌کردن خطوط لب یا صاف‌کردن خطوط عمودی لب باشند. برای این منظور فیلر هیالورونیک اسید نوکسیول 25 بیشترین کاربرد را دارد و بهترن نتایج را ارائه می‌دهد.

4-کانتورینگ خط فک و چانه

خط فک و چانه قوی و مشخص اغلب با جذابیت و جوانی همراه است. سلبریتی‌ها از پرکننده‌ها برای کانتورکردن این نواحی استفاده می‌کنند و ساختار صورت آنها را تقویت می‌کنند. این می‌تواند نمایه‌ای حجاری‌شده‌تر و متعادل‌تر ایجاد کند که از هر زاویه به‌خوبی عکس می‌گیرد. برای رسیدن به زیبایی طبیعی و طولانی‌مدت فک و چانه بهترین گزینه فیلر هیالورنیک اسید نوکسیول 30 هستند.

5-بلفاروپلاستی بدون جراحی

روش جراحی یک روش تهاجمی پرعارضه است؛ لذا سلبریتی‌ها ترجیح می‌دهند از یک روش پربازده و عالی که بدون عارضه و تضمینی باشد استفاده کنند. فیلر جوولوک Juvelook با تحریک کلاژن‌سازی پلک پایین و پلک بالا یک روش عالی و ایمن برای بلفاروپلاستی بدون جراحی است.

6-درمان شلی پوست

با بالارفتن سن، یا کاهش وزن و یا حتی بعد از زایمان ممکن است شلی و عدم تراکم پوست در مناطق مختلف بدن از جمله صورت، گردن، بازو، شکم، زانو، ران‌ها و باسن رخ دهد. برای درمان شلی پوست و افزایش تراکم پوست در این مناطق فیلر هیبریدی لنیسنا Lenisna بهترین عملکرد را دارد.

7-جوان‌سازی دست

درحالی‌که بیشتر افراد روی صورت تمرکز می‌کنند، دست‌ها نیز می‌توانند علائم پیری را نشان دهند. سلبریتی‌ها از پرکننده‌های پوستی برای بازگرداندن حجم و صاف‌کردن چین و چروک‌های روی دست خود استفاده می‌کنند و باعث می‌شود آنها به‌اندازه صورتشان جوان به نظر برسند. برای جوان‌سازی دست فیلر هیبریدی لنیسنا Lenisna بهترین کاربرد را دارد.

شرکت آمیتیس نیک دارو ارائه‌کننده بهترین برند فیلرهای هیالورونیک اسید و  هیبریدی

فیلرهای پوستی به سلاحی مخفی هستند و به شما اجازه می‌دهد تا زیبایی همیشگی خود را بدون نیاز به جراحی تهاجمی حفظ کنید. پرکننده‌ها با رفع چین‌وچروک، بازگرداندن حجم، تقویت لب‌ها و کانتورکردن ویژگی‌های صورت، به شما کمک می‌کنند در هر سنی به بهترین شکل ظاهر شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت شرکت آمیتیس نیک دارو مراجعه کنید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج