قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۳۲۳۳
۲ نظر
۴۷۹
۲ نظر
۴۷۹
پ

وزیر پزشکیان: تحصیل دانش‌آموزان اتباع مهم است

این دستورالعمل از مدت‌ها قبل روی میز وزیر آموزش و پرورش ایران بود، اما در زمان وزیر قبلی ابلاغ نشد و تصمیم‌گیری در مورد آن به وزیر جدید موکول شده بود؛ با این حال با رویکرد انسانی و به موقع کاظمی، در نهایت این دستورالعمل ابلاغ گردید.

خبرگزاری تسنیم: وزیر آموزش و پرورش از تعیین تکلیف ثبت‌نام اتباع و مهاجرین خارجی در مدارس و ابلاغ دستورالعمل این ثبت‌نام خبر داد. «علیرضا کاظمی» وزیرآموزش و پرورش در بیستیمن جلسه ستاد مهر که با حضور اعضای این ستاد به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد، از ابلاغ دستورالعمل ثبت‌نام اتباع و مهاجرین خارجی در مدارس ایران خبر داد.

وزیر پزشکیان: تحصیل دانش‌آموزان اتباع مهم است

این در حالی است که این دستورالعمل از مدت‌ها قبل روی میز وزیر آموزش و پرورش ایران بود، اما در زمان وزیر قبلی ابلاغ نشد و تصمیم‌گیری در مورد آن به وزیر جدید موکول شده بود؛ با این حال با رویکرد انسانی و به موقع کاظمی، در نهایت این دستورالعمل ابلاغ گردید.

وی پیش از این با تأکید بر اینکه تحصیل دانش‌آموزان اتباع و مهاجرین خارجی برای ایران خیلی مهم است، گفته بود این موضع مسائل امنیتی، تربیتی، آموزشی و ... دارد که باید به همه این مسائل توجه شود.

وزیر آموزش و پرورش همچنین خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که مشکلات و دغدغه‌هایی عده‌ای که به صورت غیرقانونی و غیرمجاز مهمان ما هستنند را به نحو مناسب برطرف کنیم و در حال تمهید مقدمات هستیم و جای نگرانی وجود ندارد.

گفتنی است که دادستان کل کشور نیز با صدور بخشنامه‌ای، بر پوشش تحصیلی کامل همه کودکان و نوجوانان مقیم ایران صرف‌نظر از ملیت آنان تأکید کرده و گفته است، تمامی افراد زیر 18 سال باید در مدارس ثبت‌نام شوند و عذری برای امتناع از پذیرش آنان وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      درسته تحصیل وکسب علم ودانش حق هر کودکیه حتی اتباع ولی بهتر نیست هزینشو از سازمان های بین المللی گرفته شود یا از خود برادران طالب چون قراره این بچه ها آینده سازان افغانستان باشند نه ایران
      پس اولویتو بدین به کودکان خودمون بچه های خودمونو فدای احساسات نکنید.

    • ناشناس

      اینها باید در کشور خودشان با فرهنگ خودشان به مدرسه بروند شماها به فکر مردم ایران باشید ، کاسه داغتر از آش شده اید ،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج