قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۲۷۶۴
۴۹۸۳
۴۹۸۳
پ

سردار سلامی برای اسرائیل خط و نشان کشید

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اسرائیلی‌ها طعم تلخ انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند گرفت، کی، کجا و چگونه؟ حتما متفاوت عمل خواهد شد و این معما زمانی برای همه حل می‌شود.

تسنیم: فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اسرائیلی‌ها طعم تلخ انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند گرفت، کی، کجا و چگونه؟ حتما متفاوت عمل خواهد شد و این معما زمانی برای همه حل می‌شود.

سردار سلامی برای اسرائیل خط و نشان کشید

 سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی دقایقی پیش در دومین کنگره ملی دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی در باریکه غصب شده در محاصره مسلمانان است و کابوس عمل قطعی ایران آنان را شب و روز می‌لرزاند.

وی افزود: اینها نمی‌توانند به حیات سیاسی خود ادامه دهند و نشانه‌های ظاهری پایان حیات سیاسی آنان را می‌بینیم، مقاماتشان از تعادل ذهنی خارج شده‌اند، آشفته هستند شب‌ها در پایتخت اشغالی علیه دولتشان تظاهرات می‌کنند. جنگ به درون سرزمینشان کشیده شده و راه نجاتی نیست و هر لحظه منتظر هستند.

سلامی تاکید کرد: اسرائیلی‌ها طعم تلخ انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند گرفت، کی، کجا و چگونه؟ حتما متفاوت عمل خواهد شد و این معما زمانی برای همه حل می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این را هم گفت که نباید اسرائیل غاصب و‌هم پیمانانش فکر کنند، می‌زنند و می‌گریزند بلکه باید بدانند می‌خورند و نمی‌توانند بگریزند. درس‌های بزگی خواهند آموخت و عبرت خواهند گرفت که دیگر با دم شیر بازی نکنند و این ملت ایستاده است.

سلامی با اشاره به اینکه  ملت ایران مقام، بزرگ و به خداوند متکی است، بیان کرد: ما مطمئن هستیم به فضل الهی این داستان را تمام خواهیم کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج