قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۱۷۱۸
۱۴۱۹
۱۴۱۹
پ

قتل مرموز زن و مرد جوان در پیربازار رشت

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان از وقوع یک قتل مرموز زن و مرد جوان در یک منزلی ویلایی اجاره ای در منطقه کفترود پیربازار شهر رشت خبر داد و گفت: دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار پلیس قرار دارد.

ایسنا: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان از وقوع یک قتل مرموز زن و مرد جوان در یک منزلی ویلایی اجاره ای در منطقه کفترود پیربازار شهر رشت خبر داد و گفت: دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار پلیس قرار دارد.

قتل مرموز زن و مرد جوان در پیربازار رشت

سرهنگ علیرضا حدادی امروز، ۱۴ شهریورماه در تشریح این خبر اظهار کرد: بامداد روزجاری در پی اعلام وقوع دو فقره قتل در یک منزلی ویلایی در کفترود پیربازار شهر رشت، کارآگاهان آگاهی جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

رئیس پلیس آگاهی پلیس گیلان افزود: با حضور کارآگاهان آگاهی در محل مشخص شد که یک زن ۳۶ ساله و یک مرد ۳۷ ساله غیربومی در یک منزل ویلایی اجاره ای با سلاح گرم به قتل رسیده اند.

وی گفت: کارآگاهان تحقیقات خود را برای بررسی موضوع و دستگیری قاتل یا قاتلان آغاز کردند که به محض روشن شدن ابعاد ماجرا، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج