قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۱۴۸۳
۱۰۹۸
۱۰۹۸
پ

اختلاف ۴۰درجه‌ای دما بین این دو نقطه از ایران

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: روزهای پنجشنبه و جمعه ( ۱۵ و ۱۶ شهریور)کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.

ایسنا: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: روزهای پنجشنبه و جمعه ( ۱۵ و ۱۶ شهریور)کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.

صادق ضیاییان اظهار کرد: سه‌شنبه (۱۳ شهریور) در ساعات بعد از ظهر و شب در جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات مرکزی البرز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

اختلاف 40درجه‌ای دما بین این دو نقطه از ایران

او ادامه داد: در این مدت در شرق کشور، بخش‌هایی از مرکز، جنوب غرب، شمال غرب و روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۵ و ۱۶ شهریور) علاوه بر این مناطق در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک دور از انتظار نیست.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اضافه کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود و دریای خزر تا روز جمعه مواج خواهد بود.

او درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۴ شهریور) صاف، در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۵ و ۳۵ درجه سانتیگراد و پس فردا (۱۵ شهریور) صاف، در بعد از ظهر افزایش باد با کمترین و بیشترین دمای ۲۶ و ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهار کرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای ۷ و ۸ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای ۴۶ درجه سانتیگراد خنک‌ ترین و گرم ‌ترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج