قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۱۰۷۳
۵۸۹
۵۸۹
پ

هشدار صریح فرمانده پدافند هوایی ارتش به اسرائیل

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی در اوج قدرت است و قدرت ایستادن در برابر هرگونه تجاوز احتمالی را دارد. تجهیزات بسیار خوبی داریم که هیچ گونه وابستگی به کشوری ندارد و همه در داخل کشور ساخته شده و به‌روز و در لبه فناوری است.

ایسنا: امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز در مراسم تجدیدمیثاق فرماندهان و کارکنان پدافند هوایی ارتش با آرمان‌های امام خمینی(ره) اظهار کرد: ما آمده‌ایم تا تاکید کنیم سربازان شما در نیروی قدرتمند پدافند هوایی تا آخرین نفس ایستاده و خواهند ایستاد. آمده‌ایم که عرض کنیم ما از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در هشت سال دفاع مقدس و بقیه موارد و بحران‌هایی که پیش آمد، ایستادیم.

هشدار صریح فرمانده پدافند هوایی ارتش به اسرائیل

وی خاطرنشان کرد: بارها و بارها در ۴۵ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در همه زمان ها، توان رزم پدافند هوایی را به رخ دشمنان نابکار خودمان و در راس آن آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، کشیده‌ایم. آنها می‌دانند قدرت مقابله و قدرت رویارویی با نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نداشته و نخواهند داشت. آنها می‌دانند نیروی پدافند هوایی الان در بهترین شرایط ممکن از لحاظ توان رزمی است، این را حس می کنند و آن را لمس کرده اند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: بارها تاکید کردیم دشمنان در محاسبه خود اشتباه نکنند. دشمنان در صورت اشتباه در محاسبات، با ضربه سهمگین و جبران ناپذیر پدافند قدرتمند ایران مواجه خواهند شد. دشمنان می‌دانند توان رزم ما قابل مقایسه با قبل و با ۸ سال دفاع مقدس نیست. ما در ۸ سال دفاع مقدس با اندک تجهیزاتی که کاملا وابسته هم بودیم در برابر دنیا ایستادیم. در ۸ سال دفاع مقدس با استعانت از خداوند، روحیه جهادی و روحیه شهادت طلبی رزمندگان و با قدرت خلاقیتی که در نیروی انسانی بود، ایستادیم و جنگیدیم. 

امیر صباحی‌فرد همچنین گفت: امروز تجهیزات ما قابل مقایسه با قبل نیست؛ تجهیزات ما هیچ وابستگی به هیچ کشوری ندارد. تجهیزاتی که از پیشرفته‌ترین سامانه‌های پدافندی دنیا به‌روزتر، جلوتر و در لبه فناوری است. 

وی همچنین در حاشیه این مراسم، خاطرنشان کرد: نیروی پدافند هوایی در اوج قدرت است و قدرت ایستادن در برابر هرگونه تجاوز احتمالی را دارد. تجهیزات بسیار خوبی داریم که هیچ گونه وابستگی به کشوری ندارد و همه در  داخل کشور ساخته شده و به‌روز و در لبه فناوری است. تجهیزات ما از پیشرفته‌ترین سامانه‌های پدافندی دنیا جلوتر است. براساس تهدیداتی که وجود دارد، سامانه‌های خود را می سازیم و حتی جلوتر از تهدیدات موجود، سامانه ها را ساخته‌ایم و در صورت لزوم می توانیم از آنها استفاده کنیم. 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج