قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۰۱۶۶
۵۳۱
۵۳۱
پ

ممنوعیت به کارگیری اتباع در این جزیره

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سازمان منطقه آزاد قشم از ممنوعیت به کارگیری اتباع غیرمجاز در تأسیسات گردشگری جزیره خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سازمان منطقه آزاد قشم از ممنوعیت به کارگیری اتباع غیرمجاز در تأسیسات گردشگری جزیره خبر داد.

ممنوعیت به کارگیری اتباع در این جزیره

ابراهیم رستم گورانی گفت: کیفیت‌بخشی ارائه خدمات و تأمین امنیت گردشگران و رونق زندگی جامعه محلی از اولویت‌های صنعت گردشگری جزیره است.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به ضرورت کارآفرینی و اشتغال نیروهای بومی و ساکن جزیره جهانی قشم ادامه داد: تأسیسات گردشگری بایستی مقررات منع بکارگیری اتباع غیر مجاز را با جدیت اجرا کنند و اشتغال جوانان جزیره قشم در راستای کیفیت ارائه خدمات گردشگری در دستور کار خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: استفاده از اتباع غیرمجاز در تأسیسات گردشگری توسط بهره برداران و مدیران تأسیسات تخلف است و جرایم قضائی و مالی به همراه دارد و در غیر این صورت با افراد خاطی و کارفرمایانی که از آن‌ها استفاده می‌کنند از سوی مراجع قضائی برخورد خواهد شد.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: اتباع دارای مدارک معتبر اقامتی و پروانه قانونی اشتغال نیز تنها در مشاغل تعریف شده مجاز در پروانه اشتغالشان می‌توانند به فعالیت بپردازند.

رستم گورانی ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای مدیران و کارکنان تأسیسات گردشگری در بخش‌های مختلف و بازدیدهای دوره‌ای با هدف ساماندهی تأسیسات گوناگون در چارچوب ضوابط و مقررات هر بخش، توسط کارشناسان این مدیریت در حال انجام است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج