۱۴۵۰۱۴۴
۱۷۲
۱۷۲
پ

رپورتاژ آگهی

فقط با مکمل گیاهی ترمو اسلیم لاغر شو

اگر به‌صورت اصولی در مسیر کاهش وزن گام برداریم و در کنار ورزش و رژیم غذایی مناسب از مکمل‌های چربی‌سوز استاندارد نیز استفاده کنیم در مدت‌زمان کوتاهی به هدف خود خواهیم رسید.

برخلاف تصور بسیاری از افراد دارای اضافه‌وزن، رسیدن به تناسب‌اندام می‌تواند در کوتاه‌مدت به دست بیاید. اما چگونه؟ اگر به‌صورت اصولی در مسیر کاهش وزن گام برداریم و در کنار ورزش و رژیم غذایی مناسب از مکمل‌های چربی‌سوز استاندارد نیز استفاده کنیم در مدت‌زمان کوتاهی به هدف خود خواهیم رسید.

منشأ چاقی همیشه پرخوری نیست. بسیاری اوقات منشأ چاقی انواع بیماری‌های مختلف از جمله مشکلات هورمونی یا مسائل روحی هستند. به همین جهت نیز کنترل‌کردن چاقی در این شرایط بسیار سخت و در برخی موارد غیرممکن به نظر می‌رسد.

اما اگر شما تصمیم خود را برای کاهش وزن را گرفته‌اید ما به شما کمک می‌کنیم تا به‌راحتی به هدف خود یعنی تناسب‌اندام برسید. شعار ما این است که؛

  • ورزش کن،
  • کالری مصرفی روزانه را کم کن،
  • و در نهایت فقط با مکمل گیاهی ترمو اسلیم لاغر شو.

برای دریافت اطلاعات کامل در مورد مکمل گیاهی ترمواسلیم و مزیت‌های استفاده از آن برای لاغری با ما همراه بمانید.

فقط با مکمل گیاهی ترمو اسلیم لاغر شو

مزیت‌های مکمل گیاهی ترمواسلیم در برابر مکمل‌های لاغری دیگر

مکمل گیاهی ترمواسلیم در برابر دیگر مکمل‌های لاغری مزیت‌های بسیار زیادی دارد که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره کرده‌ایم.

1.طبیعی است و هیچ عارضه‌ای ندارد

ترکیبات ترمواسلیم شامل بهترین، اثرگذارترین و بی عارضه ترین مواد چربی‌سوز هستند. این ترکیبات هیچ‌گونه عارضه‌ای ندارند و عصاره گیاهان چربی‌سوز و سرکوب‌کننده اشتها هستند. ترکیبات مکمل گیاهی ترمو اسلیم شامل موارد زیر هستند:

  • عصاره برگ درخت مورینگا (درخت معجزه)
  • نیاسین
  • عصاره موریا کونیگی (برگ درخت‌کاری)
  • کافئین
  • عصاره کورکومین (ریشه زردچوبه)
  • عصاره فلفل آنوم
  • گارسینیا کامبوجیا
  • عصاره فلفل سیاه

2.به‌غیراز لاغری مزایای دیگری نیز دارد

افزایش انرژی و تقویت سیستم ایمنی بدنی بدن نیز جزو مزایای مصرف مکمل گیاهی ترمواسلیم هستند. ترکیبات تشکیل‌دهنده ترمواسلیم هم باعث افزایش قدرت سیستم ایمنی می‌شوند و هم توان و انرژی بدن شما را در طول روز افزایش می‌دهند.

کافئین موجود در ترمواسلیم باعث افزایش انرژی و توان شما در طول روز می‌شود. تمام عصاره‌های گیاهی موجود در این مکمل لاغری نیز سرشار از انواع ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها هستند و همین مسئله باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شما می‌شود.

3.لاغری با ترمواسلیم بدون بازگشت است

ترمو اسلیم باعث تجزیه و دفع کامل سلول‌های چربی می‌شود. این در حالی است که برخی از مکمل‌های لاغری صرفاً باعث تخلیه آب درون‌سلولی لیپیدها می‌شوند و بعد از قطع دارو مجدد سلول‌ها به‌اندازه واقعی خود برگشته و فرد چاق می‌شود.

اما عملکرد ترمو اسلیم بدین صورت نیست. این دارو از طرفی باعث تجزیه و دفع سلول‌های چربی می‌شود، و از طرف دیگر باعث می‌شود تا با کاهش اشتها فرد کالری کمتری دریافت کند. همچنین برخی از ترکیبات موجود در ترمواسلیم باعث جلوگیری از تجمع و تبدیل گلوکز و قند به‌عنوان چربی در بدن می‌شوند.

4.تحت‌نظر متخصصین باتجربه ایرانی و از مواد اولیه اروپایی و هندی تولید شده است

ترمواسلیم عصاره گیاهان طبیعی است که تحت‌نظر متخصصین داخلی و با الهام‌پذیری از طب سنتی تولید شده است. تلفیق طب سنتی و طب مدرن بسیاری اوقات پدیده‌ای شگرف و جالب خلق می‌کند و ترمو اسلیم نیز جزو همین پدیده‌ها است.

شما می‌توانید با مصرف ترمو اسلیم به معجزه لاغری آن پی ببرید. این دارو دارای مجوزهای بهداشت و درمان است و تابه‌حال هیچ‌گونه عارضه خاصی از آن گزارش نشده است. همچنین به دلیل اینکه تولید داخل است قیمت بسیار مناسبی نیز دارد.

فقط با مکمل گیاهی ترمو اسلیم لاغر شو

ترمواسلیم چگونه باعث سرکوب اشتها می‌شود؟

دو ترکیب کافئین و گارسینیا کامبوجیا در ترمواسلیم به‌صورت کاملاً تخصصی باعث سرکوب اشتها در افراد مصرف‌کننده می‌شوند. بدین صورت که شما با مصرف این کپسول‌ها تا مدت زیادی احساس سیری می‌کنید. احساس سیری با مصرف این دارو فقط به دلیل کند کردن عملکرد فرستنده پیغام گرسنگی از معده به مغز است.

افرادی که حجم زیادی غذا می‌خورند در کوتاه‌مدت و حتی یک ساعت یا دو ساعت بعد از صرف غذا نیز احساس گرسنگی می‌کنند، و این نیز به دلیل فعالیت فرستنده‌های پیغام گرسنگی به مغز است. اما کافئین و گارسینیا کامبوجیا باعث کند کردن عملکرد این فرستنده‌ها می‌شوند و به همین جهت شما در طولانی‌مدت احساس سیری خواهید کرد. به همین جهت نیز توصیه می‌شود که این دارو را نیم ساعت قبل از وعده اصلی میل کنید تا احساس سیری شما بیشتر شود و حجم کمتری غذا بخورید.

هر بسته ترمواسلیم را چند وقت و چگونه باید مصرف کرد؟

هر بسته ترمواسلیم حاوی ۶۰ عدد کپسول است و هر روز باید ۲ عدد کپسول مصرف شود. به عبارتی هر بسته برای یک ماه تجویز می‌شود. نحوه مصرف آن نیز قبل از غذا است. بدین صورت که شما قبل از هر وعده‌غذایی یک عدد کپسول را با آب و عسل میل کنید.

البته اگر مشکل گوارشی پیدا کردید می‌توانید کپسول را به همراه غذا نیز بخورید. نحوه مصرف کپسول برای ورزشکاران نیز نیم ساعت قبل از شروع فعالیت بدنی است. اگر شما هرگونه ورزش اعم از کوهنوردی، بدنسازی، فیتنس، ایروبیک، کوهنوردی و یا... انجام می‌دهید باید نیم ساعت قبل از شروع ورزش یک عدد کپسول‌های ترمو اسلیم میل کنید تا سوخت‌وساز و چربی‌سوزی بدن شما در حین انجام فعالیت ورزشی چندبرابر شود.

محدودیت‌های مصرف ترمواسلیم

مکمل لاغری ترمو اسلیم هیچ‌گونه عارضه‌ای ندارد. اما توصیه می‌شود کسانی که نسبت به مصرف کافئین حساسیت دارند در مصرف این کپسول نیز احتیاط کنند، زیرا ترمو اسلیم حاوی ۲۰۰ میلی‌گرم کافئین در هر کپسول است.

از طرفی توصیه می‌شود کسانی که دچار بیماری‌های کبدی و سنگ‌های صفراوی هستند در مصرف این دارو احتیاط کنند و حتماً قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.

کپسول ترمو اسلیم باعث تنظیم قند خون و چربی خون نیز می‌شود؛ بنابراین مصرف آن بر روی عملکرد انسولین مؤثر است؛ لذا توصیه می‌شود کسانی که انسولین مصرف می‌کنند قبل از مصرف ترمواسلیم با پزشک خود مشورت کنند.

این نکته را هم در نظر داشته باشید اگر جزو افرادی هستید که روزانه یک یا چند شات قهوه میل می‌کنید، باید هنگام مصرف این دارو مصرف قهوه را کمتر کنید تا دچار بی‌خوابی‌های شبانه نشوید.

راهنمای خرید ترمواسلیم آمیتیس نیک دارو

امروزه به لطف پیشرفت علم پزشکی، رسیدن به تناسب‌اندام و زیبایی کار سختی نیست. شما می‌توانید با کمی تحرک بیشتر و رعایت رژیم غذایی سالم‌تر گام مهمی در جهت تناسب‌اندام خود بردارید. در این راه مکمل گیاهی ترمو اسلیم از شرکت آمیتیس نیک دارو یک شاه‌کلید برای شما خواهد بود و می‌توانید با کمک این دارو وزن خود را در بازه زمانی کوتاه‌تری کاهش بدهید و در کوتاه‌مدت به لاغری و تناسب‌اندام برسید. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مکمل ترمو اسلیم از طریق وب سایت آمیتیس نیک دارو اقدام کنید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج