قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۹۸۶۵
۱۱۷۶۳
۱۱۷۶۳
پ

این ۴ استان، منتظر بارش باران سیل‌آسا باشند

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امشب بارش‌های در سطح هشدار نارنجی در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، گلستان و سمنان رخ خواهد داد که شرایط طغیان رودخانه‌ها را در این مناطق ایجاد می‌کند.

ایرنا: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امشب بارش‌های در سطح هشدار نارنجی در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، گلستان و سمنان رخ خواهد داد که شرایط طغیان رودخانه‌ها را در این مناطق ایجاد می‌کند.

«فریبا گودرزی» افزود: برای امشب بارش‌هایی که در حد هشدار نارنجی است در خراسان شمالی، شرق و ارتفاعات گلستان، ارتفاعات شمال شرق و سمنان پیش‌بینی می‌شود و شرایط برای طغیان رودخانه‌ها وجود دارد که هم‌وطنان باید تمهیدات لازم را در این مناطق در نظر بگیرند.

این 4 استان، منتظر بارش باران سیل‌آسا باشند

وی اظهار داشت: برای امروز (سه‌شنبه، ۶ شهریور) در بیشتر نقاط کشور جوی پایدار پیش‌بینی می‌شود و به‌تدریج برای ساعات بعدازظهر با ورود موجی ضعیف از شمال شرق کشور، در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد را خواهیم داشت.

گودرزی ادامه‌داد: برای روز چهارشنبه نیز در مازندران، غرب گیلان، ارتفاعات البرز مرکزی در زنجان، قزوین، تهران و غرب سمنان رگبار و رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

وی بیان‌داشت: همچنین برای دامنه‌های جنوبی البرز و ارتفاعات شرقی زاگرس در همدان، مرکزی و قم رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی چند روز آینده وزش باد در نوار شرقی و بخش‌های مرکزی کشور تداوم دارد و برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه وزش باد در نوار شرقی و مرکز کشور افزایش پیدا می‌کند و منطقه زابل نیز باد و گردوخاک خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تهران نیز امروز وزش باد را در ساعات بعدازظهر خواهد داشت و در ساعات شب چهارشنبه و پنجشنبه احتمال رگبار باران در این استان وجود دارد. بیشینه دمای تهران نیز امروز به ۳۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج