قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۹۶۹۸
۴ نظر
۳۲۴۱
۴ نظر
۳۲۴۱
پ

نخستین جنجال دولت با حضور اتباع افغانستانی

در حالی که طبق اعلام مرکز آمار ایران در سال تحصیلی گذشته حدود ۹۳۰ هزار نفر ترک تحصیل کرده‌اند و مدارس دولتی بدلیل حضور دانش آموزان اتباع شلوغ‌تر از گذشته به نظر می‌رسد، اظهارنظر عجیب وزیر آموزش و پرورش دولت پزشکیان در فضای مجازی باعث نگرانی بیشتر شده است.

برترین‌ها: در حالی که طبق اعلام مرکز آمار ایران در سال تحصیلی گذشته حدود ۹۳۰ هزار نفر ترک تحصیل کرده‌اند و مدارس دولتی بدلیل حضور دانش‌آموزان اتباع شلوغ‌تر از گذشته به نظر می‌رسد، اظهارنظر عجیب وزیر آموزش و پرورش دولت پزشکیان در فضای مجازی باعث نگرانی بیشتر شده است. علیرضا کاظمی روز گذشته در جمع خبرنگاران اعلام کرد: تحصیل دانش آموزان اتباع برای ما خیلی مهم است. این موضع مسائل امنیتی و تربیتی و آموزشی و ... دارد باید به همه این مسائل توجه کنیم. به دنبال این هستیم که مشکلات و دغدغه‌هایی عده‌ای که به صورت غیرقانونی و غیرمجاز مهمان ما هستنند را به نحو مناسب برطرف کنیم. در حال تمهید مقدمات هستیم و جای نگرانی وجود ندارد.

نخستین جنجال دولت با حضور اتباع افغانستانی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      درس خوندن دیگه فایده ندارد ما ازسال گذشته نزاشتیم درس بخونه الان میره سر کار موفق هم هست شما به افغانیها درس بدهید سهمیه بچه های ما را هم به اونا بدید شمارا به خیر ما را به سلامت

    • ناشناس

      افغان ها در طول تاریخ نشان داده اند که با شیعه و ایران دشمن هستند بهتراست برای تحصیل به کشور خودشان برگردند ایران امکان پرداختن به انها را ندارد چرا روسیه افغان ها را پناه نمی دهد؟ چرا ایران؟

    • سلمان

      خوبه ولا..

    • ناشناس

      دمت گرم جناب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج