قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۹۶۶۴
۱۰۰۰
۱۰۰۰
پ

حمله روزنامه حامی قالیباف به طیف جلیلی

رای گرفتن همه وزرای پیشنهادی دولت، محل جدیدی برای بگو مگوهای میان دو جریان اصولگرایی نزدیک به قالیباف و جلیلی بدل شده است و باز هم دو طرف در حال مذمت طرف دیگر بابت شکست اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم هستند.

خبرآنلاین: رای گرفتن همه وزرای پیشنهادی دولت، محل جدیدی برای بگو مگوهای میان دو جریان اصولگرایی نزدیک به قالیباف و جلیلی بدل شده است و باز هم دو طرف در حال مذمت طرف دیگر بابت شکست اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم هستند.

حمله روزنامه حامی قالیباف به طیف جلیلی

پس از رای اعتماد مجلس به کل کابینه پیشنهادی مسعود پزشکیان، دعوای میان نیروهای سیاسی نزدیک به سعید جلیلی بخصوص جبهه پایداری و طیف منسوب به رئیس مجلس، بالا گرفته است.

در همین رابطه، روزنامه صبح نو گزارشی منتشر کرده که علیه مخالفان و در ثنای محمدباقر قالیباف رئیس مجلس است.

در بخشی از این گزارش که بخش تندروی اصولگرایان را «جریان ضد وحدت» خوانده، آمده است: «جریان ضد وحدت بعد از رای اعتماد مجلس به کابینه، فرصت را برای دور جدید حمله به قالیباف مناسب دیده و با تحریف واقعیت دوقطبی جدیدی ایجاد کردند. این چهره‌ها و جریان‌های مدعی که همواره با نگاه طلبکار به جمهوری اسلامی نگریسته‌اند و به واسطه تنگ نظری، دایره انقلابی‌گری را کوچک کرده‌اند، در دو انتخابات سال‌های ۹۲ و ۱۴۰۳ با نفی لزوم اجماع در نهایت از عوامل پیروزی جریان اصلاحات بوده‌اند اما اکنون با ادامه همان مشی طلبکارانه اتهام زنی به چهره‌های انقلابی را ادامه می‌دهند. این گروه‌ها و افراد پس از رای اعتماد کامل مجلس به کابینه بدون توجه به آرایش نیروهای سیاسی در مجلس و نحوه تعامل نمایندگان با رییس‌جمهور به بیان تحلیل‌های عجیب درباره نسبت رییس مجلس و کابینه پرداختند؛ حال آنکه پیام این کابینه برای نمایندگان، تمایل رییس‌جمهور به همکاری ارزیابی شد و در نهایت وزرایی چون ظفرقندی و میدری هم تحت تاثیر نطق نهایی رییس‌جمهور با رای مثبت نمایندگان مواجه شدند.»

به نظر می‌رسد به بهانه رای اعتماد کامل به کابینه پیشنهادی رئیس جمهوری، دوباره تنش میان این دو گروه سیاسی درون اصولگرایان سر باز کرده و محلی برای تسویه حساب‌های جناحی بر سر وقایع گذشته تبدیل شده است؛ وقایعی که هر طرف، دیگری را مقصر شکست‌ها می‌داند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج