۱۴۴۹۵۷۷
۲۴۹
۲۴۹
پ

رپورتاژ آگهی

لاغری بدون عارضه با مکمل گیاهی ترمواسلیم

اگر شما هم جزو افرادی هستید که سخت می‌توانید به مکمل‌های لاغری اعتماد کنید، پیشنهاد ما این است که در این مقاله با ما همراه بمانید تا شما را به‌صورت کامل با لاغری بدون عارضه با مکمل گیاهی ترمواسلیم آشنا کنیم.

همیشه وقتی که نام مکمل‌های لاغری می‌آید ممکن است برخی از افراد به‌سرعت آنها را پس بزنند و از عوارض آنها وحشت کنند، اما بهتر است بدانید که مکمل‌های طبیعی و گیاهی دارای مجوز کاملاً بی‌ضرر هستند و هیچ‌گونه عارضه‌ خاصی ندارند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که سخت می‌توانید به مکمل‌های لاغری اعتماد کنید، پیشنهاد ما این است که در این مقاله با ما همراه بمانید تا شما را به‌صورت کامل با لاغری بدون عارضه با مکمل گیاهی ترمواسلیم آشنا کنیم.

لاغری بدون عارضه با مکمل گیاهی ترمواسلیم

مکمل گیاهی ترمواسلیم برای چه کسانی مناسب است؟

ازآنجایی‌که مکمل گیاهی ترمواسلیم یک مکمل کاملاً گیاهی است که از عصاره‌های گیاهان مؤثر در چربی‌سوزی، افزایش متابولیسم و سرکوب اشتها تولید شده است؛ برای تمام افراد و تمام سنین مناسب است.

پزشکان متخصص ایرانی در شرکت آمیتیس نیک دارو این ترکیبات را به‌صورت کاملاً آزمایش شده و با کمک جدیدترین تکنولوژی‌ها و فناوری‌های جهانی عصاره‌گیری کرده و آنها را تبدیل به کپسول‌های مکمل نموده‌اند. برای اینکه بدانید مکمل گیاهی ترمواسلیم برای چه کسانی مناسب است با ما همراه بمانید.

مکمل گیاهی ترمواسلیم ایدئال برای ورزشکاران

مکمل ترمواسلیم یک مکمل بسیار عالی و ایدئال برای ورزشکاران است، زیرا هم توان بدنی آنها را برای انجام ورزش افزایش می‌دهد، و هم باعث افزایش دمای بدن آنها و تسریع فرایند چربی‌سوزی و متابولیسم در آنها می‌شود.

اگر شما نیز جزو کسانی هستید که برای لاغری در رشته ایروبیک ثبت‌نام کرده‌اید و یا جزو افرادی هستید که استفاده از دوچرخه ثابت یا تردمیل را در منزل برای لاغری ترجیح می‌دهید، مکمل گیاهی ترمواسلیم برای شما بهترین گزینه است. این مکمل مسیر رسیدن شما به هدفتان یعنی لاغری و تناسب‌اندام را بسیار کوتاه می‌کند و زودتر از آنچه که فکرش را بکنید نتایج زحمت شما را به شما نشان می‌دهد.

ترمواسلیم مناسب برای لاغری بانوان

ترکیبات موجود در ترمواسلیم کاملاً سازگار با بدن بانوان است و هیچ‌گونه هورمون مردانه در بدن آنها ایجاد نمی‌کند. همچنین ترکیبات این مکمل باعث تعادل چربی و قند خون بانوان نیز می‌شود؛ بنابراین شما بدون نگرانی و دلواپسی می‌توانید از آن استفاده کنید و شاهد کاهش توده چربی در شکم و پهلوهای خود باشید.

شما با مصرف این مکمل در کوتاه‌مدت شاهد کاهش اشتهای خود نیز خواهید بود و میل به ریزه‌خواری را نیز از دست خواهید داد. البته توصیه ما این است که در کنار استفاده از این مکمل حتماً یک فعالیت بدنی نیز داشته باشید. حتی اگر امکان ورزش‌کردن ندارید، پیاده‌روی را در طول روز را فراموش نکنید.

ترمواسلیم برای لاغری مردان

آقایانی که تمایل به لاغری دارند بهتر است که در کنار مصرف ترمواسلیم حتماً فعالیت بدنی خود را نیز افزایش بدهند. این محصول برای لاغری مردان بسیار ایدئال و کمک‌کننده است، زیرا ترکیبات آن باعث افزایش حرارت بدن مردان و افزایش گردش خون در آنها می‌شود. همین افزایش حرارت و گردش خون باعث افزایش سوخت‌وساز حتی در خواب می‌شود.

لاغری بدون عارضه با مکمل گیاهی ترمواسلیم

مزایای استفاده از مکمل ترمواسلیم برای لاغری

ترمواسلیم یک مکمل بی‌ضرر و طبیعی برای لاغری است که مزیت‌های بسیار زیادی نسبت به دیگر مکمل‌های لاغری و مکمل‌های شیمیایی دارد. از جمله مزایای استفاده از مکمل ترمواسلیم برای لاغری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بدون عارضه است

مکمل ترمو اسلیم هیچ‌گونه عارضه‌ای ندارد و تابه‌حال مشکلی برای مصرف آن گزارش نشده است؛ بنابراین تمام افراد فارغ از سن و جنسیت می‌توانند از آن استفاده کنند.

اثربخشی سریع و بالا دارد

ترمو اسلیم به دلیل داشتن ترکیبات چربی‌سوز و سرکوب‌کننده اشتها در کنار یکدیگر اثربخشی سریع و بسیار بالایی دارد. در فرایند تولید این مکمل ۸ گیاه چربی‌سوز، کالری سوز و انرژی‌زا به‌صورت تخصصی عصاره‌گیری و با یکدیگر ترکیب شده‌اند. به همین جهت نیز اثربخشی بسیار بالایی دارد و در کوتاه‌مدت شما را به هدفتان یعنی تناسب‌اندام و لاغری می‌رساند.

به‌عنوان‌مثال فرض کنید که شما با پیاده‌روی تند یا با ایروبیک ماهیانه حدود ۲ الی ۳ کیلوگرم وزن کم می‌کنید، اما هنگامی که از مکمل گیاهی ترمواسلیم نیز استفاده کنید سرعت‌کاهش وزن شما افزایش پیدا می‌کند و ممکن است روند کاهش وزن ماهانه شما یک الی دو کیلوگرم بیشتر از قبل شود.

مکمل ترمواسلیم منشأ گیاهی و طبیعی دارد

ترمواسلیم ترکیبات طبیعی و گیاهی دارد و هیچ‌گونه منشأ شیمیایی ندارد این ترکیبات شامل؛

  1. عصاره برگ درخت مورینگا
  2. نیاسین
  3. عصاره برگ درخت‌کاری
  4. کافئین
  5. کورکومین (ریشه زردچوبه)
  6. عصاره فلفل آنوم
  7. گارسینیا کامبوجیا
  8. و عصاره فلفل سیاه هستند.

باعث بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن می‌شود

اگر چه که اصلی‌ترین وظیفه ترکیبات ترمواسلیم چربی‌سوزی، کالری‌سوزی و سرکوب اشتها هستند، اما بهتر است بدانید که این گیاهان برای افزایش سیستم ایمنی بدن نیز بسیار مؤثر عمل می‌کنند. تمام ترکیبات گیاهی فوق سرشار از ویتامین C هستند و باعث تقویت سیستم ایمنی و بهبود عملکرد گلبول‌های سفید در بدن می‌شوند.

به همین جهت نیز مصرف آن در فصل پاییز و زمستان باعث افزایش مقاومت شما در برابر ابتلا به انواع ویروس‌های سرماخوردگی و آنفولانزا می‌شود و حتی در صورت ابتلا نیز سرعت بهبود شما افزایش پیدا می‌کند.

باعث درمان رخوت و سستی بدن می‌شود

مکمل گیاهی ترمواسلیم دارای ۲۰۰ گرم کافئین در هر کپسول است. همین مقدار کافئین در ترکیب با دیگر عصاره‌های گیاهی باعث افزایش انرژی شما می‌شود. هنگامی که شروع به مصرف مکمل ترمواسلیم کنید در روزهای اولیه شاهد افزایش انرژی و کاهش رخوت و سستی خود خواهید بود.

دوز مجاز مصرف مکمل ترمواسلیم در بارداری و شیردهی

ازآنجایی‌که مصرف عصاره‌های گیاهی انرژی‌زا و چربی‌سوز ممکن است در بارداری مشکلاتی را برای مادر و جنین به وجود بیاورد، بهتر است که مصرف آن را محدود کنید و یا اینکه قبل از مصرف حتماً با پزشک خود مشورت کنید.

بانوان در دوران بارداری و شیردهی مجاز به مصرف دوز محدود کافئین (حداکثر ۲۰۰ میلی‌گرم در روز) هستند و نمی‌توانند دوز توصیه شده این مکمل یعنی دو عدد در روز را مصرف کنند. اما این محدودیت باتوجه‌به توصیه‌های پزشک ممکن است در شش ماه بعد از زایمان برداشته شود و خانم‌های شیرده از شش‌ماهگی به بعد بتوانند مصرف مکمل ترمواسلیم را بدون محدودیت در برنامه روزانه خود داشته باشند.

مکمل ترمواسلیم آمیتیس نیک دارو

این مکمل دارویی از عصاره گیاهان چربی‌سوز و کالری سوز و سرکوب‌کننده اشتها توسط متخصصین تغذیه و داروساز شرکت آمیتیس نیک دارو تولید شده است. به همین جهت نیز قیمت آن به نسبت بسیاری از مکمل‌های خارجی ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تری است؛ لذا یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال یک مکمل چربی‌سوز، بدون عارضه، و مقرون‌به‌صرفه هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت آمیتیس نیک دارو مراجعه نمایید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج