قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۸۷۰۶
۲۴۴
۲۴۴
پ

محدودیت تردد در مراسم جاماندگان اربعینِ تهران

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از ساعت ۲۴ شنبه محدودیت توقف و از ساعت ۴:۳۰ یکشنبه محدودیت تردد در مسیرهای راهپیمایی جاماندگان اربعین اعمال شده و تا ساعت ۱۸ یکشنبه تداوم خواهد داشت.

مهر: جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از ساعت ۲۴ شنبه محدودیت توقف و از ساعت ۴:۳۰ یکشنبه محدودیت تردد در مسیرهای راهپیمایی جاماندگان اربعین اعمال شده و تا ساعت ۱۸ یکشنبه تداوم خواهد داشت.

سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی از هماهنگی ترافیکی با دستگاه‌های برگزار کننده مراسم دلدادگان حسینی در ری و نیز اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز اربعین حسینی خبر داد و افزود: محدودیت‌های ترافیکی در شهرری از ساعت ۲۴ شنبه سوم شهریور ماه تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه چهارم شهریور اعمال خواهد شد.

محدودیت تردد در مراسم جاماندگان اربعینِ تهران

وی گفت: از ساعت ۲۴ شنبه سوم شهریور محدودیت توقف از میدان امام حسین (ع) تا میدان حرم و معابر پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اعمال می‌شود و هیچ وسیله‌ای در این مدت در مسیر مراسم دلدادگان حسینی اجازه توقف نخواهد داشت و همکاران ما پاکسازی های لازم را خواهند داشت.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: از ساعت ۴:۳۰ صبح یکشنبه نیز محدودیت‌های تردد در طول مسیر راهپیمایی و کلیه مسیرهایی که منتهی به مسیرها می‌شود، اعمال خواهد شد و تردد کلیه وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت محدود خواهد بود.

وی از شهروندان خواست، در روز اجرای مراسم از تردد با وسایل نقلیه در مسیرهای راهپیمایی خودداری کرده و از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج