قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۷۴۱۲
۲۴۸
۲۴۸
پ

هشدار درباره ربات‌های چت ناشناس در تلگرام

ربات‌هایی که برای ارسال و دریافت پیام ناشناس در پیام‌رسان تلگرام استفاده می‌شوند، امن نیستند و ممکن است اطلاعات خصوصی شما را ذخیره کنند.

دیجیاتو: ربات‌هایی که برای ارسال و دریافت پیام ناشناس در پیام‌رسان تلگرام استفاده می‌شوند، امن نیستند و ممکن است اطلاعات خصوصی شما را ذخیره کنند.

امیرمحمد صفری که در حوزه امنیت شبکه فعالیت دارد، می‌گوید با نفوذ به سرور‌های ۳ مورد از این بات‌های ناشناس با بیش از ۱۴ میلیون کاربر، به بیش از ۴۷۰ میلیون پیام متنی، ۱۱ میلیون عکس و ۳ میلیون ویدیوی ذخیره‌شده دست یافته است.

هشدار درباره ربات‌های چت ناشناس در تلگرام

یاشار شاهین‌زاده متخصص امنیت نیز در شبکه اجتماعی اکس می‌گوید ظاهراً این بات‌ها ۲ ویژگی نگران‌کننده داشته‌اند: فلگ‌کردن کاربران توسط صاحب بات برای آگاه شدن از ارسال پیام توسط آن‌ها و امکان دریافت تمام پیام‌های ناشناس کاربر با واردکردن یوزرنیم تلگرام.

درحال‌حاضر، دیتابیس این ۳ بات تلگرام حذف شده و خود ربات‌ها نیز از کار افتاده‌اند، اما مشخص نیست که آیا بکاپی از این اطلاعات وجود دارد یا خیر. به گفته شاهین‌زاده، توسعه‌دهنده این بات‌ها در یکی از ۵ شرکت برتر ایران مشغول به کار است.

ربات‌هایی که برای ارسال و دریافت پیام ناشناس در پیام‌رسان تلگرام استفاده می‌شوند، امن نیستند و ممکن است اطلاعات خصوصی شما را ذخیره کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج