قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۷۲۷۳
۱ نظر
۵۹۶
۱ نظر
۵۹۶
پ

کشف ۸۲ کیلوگرم تریاک از یک اتوبوس مسافربری

جانشین فرماندهی انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور سروستان - شیراز ۸۲ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک کشف کردند.

ایرنا: جانشین فرماندهی انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور سروستان - شیراز ۸۲ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک کشف کردند.

کشف ۸۲ کیلوگرم تریاک از یک اتوبوس مسافربری

سردار یوسف ملک زاده در گفت وگویی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی با اقدامات فنی مطلع شدند فردی با جاسازی تریاک در یک دستگاه اتوبوس در محورهای مواصلاتی فارس در حال تردد است که بررسی موضوع سریعاً در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس سریعاً به محور مواصلاتی سروستان-شیراز اعزام و موفق شدند اتوبوس حامل تریاک را شناسایی و آن را توقیف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه اتوبوس مذکور قصد انتقال مسافر از کرمان به خوزستان داشت، تصریح کرد: در بازرسی دقیق از این خودرو میزان ۸۲ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک که به طور بسیار ماهرانه‌ای در درون لاستیک‌های اتوبوس جاسازی شده بود کشف شد.

ملک‌زاده با اشاره به اینکه در این خصوص چهار نفر دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند، تصریح کرد: مبارزه بی امان با مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      افغانی ،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج